Gå til innhold

Kvalm etter sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Usikker på hvor jeg skal poste dette, men trenger hjelp eller vil gjerne høre om noen andre har opplevd dette her.

Jeg har vært gravid, og hver gang vi hadde sex når jeg var gravid ble jeg så kvalm og brakk meg når vi var ferdige. Tanken på spermen gjorde at jeg seriøst kastet opp hver eneste gang.

No er det fire mnd siden jeg fødet, men blir fortsatt kvalm og brekker meg etter sex :( er så utrolig kjedelig! før kunne jeg til og med svelge det av og til, men hadde jeg prøvd på det no hadde jeg sikkert død!

Og viss han spermer meg i ansiktet, holder jeg på å brekke meg i det han holder på.

Det kan jo ikke være noe kjekt for samboeren min at jeg løper på badet hver gang vi har sex for å brekke meg når vi er ferdige. Han sier jeg er blitt så prippen :(

Er det noen som har opplevd dette?

Hilsen frustrert

Anonymous poster hash: 078b5...855

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal da ikke ha sex mens du er høygravid, da risikerer du at penis smeller rett i livmora og skader babyen!

Skrevet

Du skal da ikke ha sex mens du er høygravid, da risikerer du at penis smeller rett i livmora og skader babyen!

Håper du tulla..

Anonymous poster hash: 4e8be...e83

Skrevet

Ryddet for persondebatt.

Surriball, mod.

Skrevet

Usikker på hvor jeg skal poste dette, men trenger hjelp eller vil gjerne høre om noen andre har opplevd dette her.

Jeg har vært gravid, og hver gang vi hadde sex når jeg var gravid ble jeg så kvalm og brakk meg når vi var ferdige. Tanken på spermen gjorde at jeg seriøst kastet opp hver eneste gang.

No er det fire mnd siden jeg fødet, men blir fortsatt kvalm og brekker meg etter sex :( er så utrolig kjedelig! før kunne jeg til og med svelge det av og til, men hadde jeg prøvd på det no hadde jeg sikkert død!

Og viss han spermer meg i ansiktet, holder jeg på å brekke meg i det han holder på.

Det kan jo ikke være noe kjekt for samboeren min at jeg løper på badet hver gang vi har sex for å brekke meg når vi er ferdige. Han sier jeg er blitt så prippen :(

Er det noen som har opplevd dette?

Hilsen frustrert

Hvorfor kan han ikke bare komme inni deg, i stedet for alle andre steder?

Anonymous poster hash: e3233...b70

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hva med å roe ned på sex-livet til du har kommet mer til hektene? En skikkelig mann vil forstå dette.

Skrevet

Hva med å roe ned på sex-livet til du har kommet mer til hektene? En skikkelig mann vil forstå dette.

Ja han sier ikke noe på det,han er veldig snill :) og vi har ikke sex så ofte som dere kanskje fikk inntrykk av. Men synes bare det er rart at jeg blir så kvalm hver gang. Håper det går vekk med tiden, selv om jeg egentlig ikke tror det. Er spermen som gjør meg kvalm, lukten :-/

Ts

Gjest brutal_mann
Skrevet

Takler du lukten av mango? I så fall, be han spise en mango hver dag. Det forandrer lukten til det bedre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...