Gå til innhold

For egen eller partners skyld?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes dere gutter det er deilig å ta/tafse på jenter, eller gjør dere det fordi jenter synes det er deilig? Haha, litt rart spørsmål, men det er noe jeg har tenkt over en stund. Personlig elsker jeg virkelig når partnere er skikkelig klåfingra, men helt ærlig - jeg har ikke stor glede av å ta på han på samme måte. Synes han er utrolig sexy og alt slikt, og jeg elsker å være nær han, kose osv, men kan ikke akkurat si jeg blir direkte tent av å ta han på rumpa liksom. Likevel gjør jeg det jo, for jeg regner med at han liker det, og det er jo ikke akkurat slik at jeg har noe i mot det heller. Men jeg blir ikke kåt på samme måte som jeg har intrykk av at han blir når han gjør det samme med meg. Sååå, hva er greia egentlig? Tafser dere på parneren deres for egen nytelse, eller fordi parneren setter pris på det?

Anonymous poster hash: e437a...224
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk har sex for sin egen skyld, ihvertfall menn. Mange kvinner har sex for å glede mannen. Men noen kvinner for nytelse slik som meg, ihvertfall hvis mannen har stor. :wow:

Skrevet

Dette har jeg også lurt litt på. Jeg klår på partneren fordi at jeg går ut i fra at han får noe ut av det.Og det er det eneste jeg får ut av det, hans nytelse...

Men når han klår på meg blir jeg jo helt vill i trusa^^... så spennende å vite om gutter tenker på samme måte?

Skrevet

Blir kåt både av å tafse, samt se at hun responderer til det.

Skrevet

Setter mye mer pris på å bli klådd på enn å klå. Klår faktisk ofte som erting fordi jeg vet hvor mye det pirrer han. :)

Anonymous poster hash: ed949...b1b
Gjest brutal_mann
Skrevet

En ting jeg har lært er at kvinner aldri tar på en mann frivillig. Der må de kommanderes for at det skal skje noe. Så myten om at kvinner liker kos kan skytes umiddelbart. Har til gode å oppleve frivillig utført nærhet og kjærtegn fra kvinner. De sitter bare som prinsesser og venter på å bli tatt på.

Skrevet

Liker best og bli tatt på av en merkelig grunn... Gir meg ikke så mye og ta på en mann. Men gjør det uansett

Gjest brutal_mann
Skrevet

Liker best og bli tatt på av en merkelig grunn... Gir meg ikke så mye og ta på en mann. Men gjør det uansett

Nettopp... At også menn gjerne vil bli tatt på og trenge nærhet, nei det er ikke så farlig så lenge kvinnen får sitt.

Skrevet

Går begge veier hos meg om typen på det feltet. Liker å gi å få.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...