AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Er dette greit, eller kan det bli mye verre etc.? Anonymous poster hash: a5c9b...c1b
Minya Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Tror ikke det har så mye å si siden du ikke skal svelge snusen. Men det kan hende du minker litt på bruken naturlig da det kanskje er litt uffent å snuse mens du har halsbetennelse. Jeg klarer feks ikke å snuse om jeg har en halspastill i munnen hvis jeg har vond hals, fordi snusen begynner å renne med en gang da. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Tror ikke det har så mye å si siden du ikke skal svelge snusen. Men det kan hende du minker litt på bruken naturlig da det kanskje er litt uffent å snuse mens du har halsbetennelse. Jeg klarer feks ikke å snuse om jeg har en halspastill i munnen hvis jeg har vond hals, fordi snusen begynner å renne med en gang da. Tusen takk Anonymous poster hash: a5c9b...c1b
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Tror ikke det skal ha noe å si. Men orøv å kutt ut snusen. Du utsetter deg selv for en stor helserisiko ved å snuse.Anonymous poster hash: 0a744...1e3
masekopp Skrevet 15. desember 2014 #5 Skrevet 15. desember 2014 Jeg har snust meg gjennom mange halsbetennelser. Aldri merket noe problem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå