Gå til innhold

Hva synes dere gutter om slike pupper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS spør og får svar. Ikke noe poeng å si "pupper er ikke alt, TS har sikkert masse gode kvaliteter som er helt awesome". Skal man alltid trå varsomt og være politisk korrekt får man aldri frem meningen sin. Noen liker dette, andre ikke. Deal with it.

Anonymous poster hash: 51058...d03

også er det ikke nødvendigvis om å gjøre å få fram den negative meningen sin for alle å se. Har man ikke noe positivt å si, hold kjeft, er det noe som heter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj.. Får ikke opp bilde... Er linken død? Viiiiiil se :)

Anonymous poster hash: ac328...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MISUNNER DEG ts, skulle ønske jeg hadde slike! Jeg har nesten ikke pupper (70a og flat uten bh), så synes de var fine jeg! Hadde følt meg utrolig sexy med slike pupper!



Anonymous poster hash: d44b7...b87
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

også er det ikke nødvendigvis om å gjøre å få fram den negative meningen sin for alle å se. Har man ikke noe positivt å si, hold kjeft, er det noe som heter.

Det vil i denne saken ta TS spør om ulike personer sine meninger ikke hjelpe til å få et nyanset bilde på saken dersom hun bare blir overøst med komplimenter dersom noen oppriktig mener det motsatte, nemmelig at de selv ville ønsket å gjøre noe med de.

Dersom man ikke kan utrykke ulike meninger på tvers av hverandre på et forum mister forumet litt av meningen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lov å ha en annen mening skjønner du. Lille-pus har nemlig bestemt at de er fine og vi skal alle like de. Hvis du ser innleggene hennes (skriver i alle fall som ei kjerring, så tar utgangspunkt at hun er det) er det hun som sitter på fasiten!

Anonymous poster hash: b60ee...1e4

Enig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også er det ikke nødvendigvis om å gjøre å få fram den negative meningen sin for alle å se. Har man ikke noe positivt å si, hold kjeft, er det noe som heter.

men hun spurte om meningene våre, da må hun tåle å få ærlige svar tilbake. men synes at enkelte kunne uttrykt meningen sin på en hyggeligere måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil takke for mange flotte, og mange ikke så flotte svar! Jeg vil poengtere at jeg ønsket ærlige tilbakemeldinger, og har heller brukt denne tråden som ja/nei til operasjon, enn å ha latt meg rakke ned.
Jeg er i et langvarig forhold, hvor jeg til en hver til har vært varsom ved å vise meg frem. Med tiden har jeg lært meg til å ha en lav temperatur på soverommet, avslutte dusjen med litt kaldt vann osv. , slik at jeg på den måten kan vise frem brystene mine uten å skamme meg.

Jeg vil i tillegg legge til til både dere som føler dere i samme båt, og til dere som syntes brystene var ufyselige at så fort slike pupper blir kalde, så blir de superflotte :fnise:

TS



Anonymous poster hash: 78195...d20
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil takke for mange flotte, og mange ikke så flotte svar! Jeg vil poengtere at jeg ønsket ærlige tilbakemeldinger, og har heller brukt denne tråden som ja/nei til operasjon, enn å ha latt meg rakke ned.

Jeg er i et langvarig forhold, hvor jeg til en hver til har vært varsom ved å vise meg frem. Med tiden har jeg lært meg til å ha en lav temperatur på soverommet, avslutte dusjen med litt kaldt vann osv. , slik at jeg på den måten kan vise frem brystene mine uten å skamme meg.

Jeg vil i tillegg legge til til både dere som føler dere i samme båt, og til dere som syntes brystene var ufyselige at så fort slike pupper blir kalde, så blir de superflotte :fnise:

TS

Anonymous poster hash: 78195...d20

Hva bestemmer du deg for da?

Selv kunne jeg ønsker operasjon, men økonomien min gjør at jeg ikke kan. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme tuberøse bryster ikke er "my cup of tea". Men smaken er som baken - noen liker store pupper, noen spisse, noen flate, noen bred areola, osv. Preferanser er en ærlig sak uten at de som foretrekker noe annet bør avfeies av den grunn. Jeg synes likevel det er trist når noen har komplekser for en kroppsdel mange andre vil elske. Pupper kommer i mange fasonger og likeså gjør folks preferanser. :)

Endret av Cerasus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt uheldig vinkel på det blidet TS brukte som eksempel, de puppene ser mye bedre ut på de andre bildene. Sånne pupper er ikke noe å skamme seg over, faste og fine, et par reale håndfuller, hadde ikke snudd i døra nei.
Selv om du pleier å ha en lav temperatur på soverommet, så tipper jeg at det blir hett nok når du viser dem frem.


PS: TS, du må gjerne sende meg en PM med bilde av dine. naughty_zpse5a16933.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Vil takke for mange flotte, og mange ikke så flotte svar! Jeg vil poengtere at jeg ønsket ærlige tilbakemeldinger, og har heller brukt denne tråden som ja/nei til operasjon, enn å ha latt meg rakke ned.

Jeg er i et langvarig forhold, hvor jeg til en hver til har vært varsom ved å vise meg frem. Med tiden har jeg lært meg til å ha en lav temperatur på soverommet, avslutte dusjen med litt kaldt vann osv. , slik at jeg på den måten kan vise frem brystene mine uten å skamme meg.

Jeg vil i tillegg legge til til både dere som føler dere i samme båt, og til dere som syntes brystene var ufyselige at så fort slike pupper blir kalde, så blir de superflotte :fnise:

TS

Anonymous poster hash: 78195...d20

Det er betydelig mer avtennende enn hvordan puppene dine ser ut. Altså for meg i min verden. Det som er tennende, og solid gøy, er når en får tafse og leke med puppene hennes og hun konsentrerer seg om å nyte. DET er hot det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde brekt meg, var grusomt. Uff.

Anonymous poster hash: 0bda2...b2b

Dakar deg. Det må være grusomt for deg om sommeren, for da brekker du deg jo hele tiden siden kropp er synlig overalt. Hva gjør du? Sitter du bare inne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes de var flotte! Jeg har mindre pupper selv, og ville byttet any day.

Synd at vi sitter her med komplekser på hver vår kant. Jeg har alt jeg kan tenke meg i livet (økonomisk, helse, jobb, familie, venner, tid) og kunne når som helst kjøpt meg kirurgi, men tross alt, der går grensen for meg.

Endret av Bablefish
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil i denne saken ta TS spør om ulike personer sine meninger ikke hjelpe til å få et nyanset bilde på saken dersom hun bare blir overøst med komplimenter dersom noen oppriktig mener det motsatte, nemmelig at de selv ville ønsket å gjøre noe med de.

Dersom man ikke kan utrykke ulike meninger på tvers av hverandre på et forum mister forumet litt av meningen sin.

men hun spurte om meningene våre, da må hun tåle å få ærlige svar tilbake. men synes at enkelte kunne uttrykt meningen sin på en hyggeligere måte.

Litt av poenget mitt er jo at det er jo så mange andre enn bare TS som leser innleggene her inne. Ellers er jeg vel delvis enig, men man må tenke seg litt om hvordan man ordlegger seg. Håper at folk flest har sosiale antenner nok til å ikke si "æsj" eller "ville snudd i døra", som er på grensen til mobbing.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som blir veldig knust av å lese dette. Sitter med en vondt klump i halsen nå :/

Lite koselig tråd... og det bekrefter bare mine egne tanker om meg selv.

Anonymous poster hash: bc93a...b9d

Mannen min sier at pupp er pupp, og pupper er fine i alle fasonger :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Før folk setter noe i halsen, ja, jeg har helt sikkert et forstyrret bilde av menneskekroppen, og vil helt sikkert endre mening når noen kaller meg for idiotisk.

Jeg syntes faktisk at de var uappetittelige. Aldri sett slike bryster selv (Er jente i fast forhold da) og om jeg var så uheldig å støte på de hadde jeg vel følt meg litt traumatisert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før folk setter noe i halsen, ja, jeg har helt sikkert et forstyrret bilde av menneskekroppen, og vil helt sikkert endre mening når noen kaller meg for idiotisk.

Jeg syntes faktisk at de var uappetittelige. Aldri sett slike bryster selv (Er jente i fast forhold da) og om jeg var så uheldig å støte på de hadde jeg vel følt meg litt traumatisert?

At du hadde blitt traumatisert av pupper som har en form du ikke liker, har ikke noe med et vridd syn på kroppen å gjøre. Det betyr bare at du er ekstremt svak, mentalt :P

Om man skal bli traumatisert av noe man ser, pleier det å være ting som at man har sett familien sin bli slakta, eller noe i den duren.

Endret av Yme
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Strandet

Har siden kommet over bilder av denne dama. På en del bilder ser det ut som om puppene er helt vanlige, noe som fikk meg til å lure på om kanskje hun har gått å fått operert puppene i ettertid, men tror nok at puppene på bildet jeg så bare var "kalde", noe som er nevnt, sånn at brystvortene formodentlig spretter ut. Så artig da hvis det er slik dette fungerer. :)

Endret av Strandet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter eieren av puppene?

Ts, du er heldig som ikke har helt flate bryster!



Anonymous poster hash: 567b3...3b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...