Gå til innhold

Hudproblem


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som har noe lignende? Beina mine blir lillarøde når jeg står oppreist/går osv uansett. Tenkt på dårlig blodsirkulasjon, men så ille? Snuser, hvis det kan ha noe med det å gjøre. Takk for svar😊

Anonymous poster hash: 3ae77...68a

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får nok flere og bedre svar om du poster spørsmålet her under Kropp og Helse underdelen av forumet.

Ellers så syntes jeg du bør vise benet ditt til foreldre dine å ba de bestille time hos fastlegen din.

Kan være greit å få sjekka opp hva det kan komme av

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...