AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Hei, er det noen som har noe lignende? Beina mine blir lillarøde når jeg står oppreist/går osv uansett. Tenkt på dårlig blodsirkulasjon, men så ille? Snuser, hvis det kan ha noe med det å gjøre. Takk for svar😊Anonymous poster hash: 3ae77...68a 1
WubWub Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Du får nok flere og bedre svar om du poster spørsmålet her under Kropp og Helse underdelen av forumet. Ellers så syntes jeg du bør vise benet ditt til foreldre dine å ba de bestille time hos fastlegen din. Kan være greit å få sjekka opp hva det kan komme av
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå