AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Kjæresten min snorker utrolig høyt, og jeg har derfor ikke fått sove ordentlig de siste månedene (snorkingen begynte for et par mnd siden). Det har vært utrolig slitsom for meg, da jeg studerer og har en ekstra jobb ved siden av. Endelig har vi funnet løsningen på problemet, vi kjøpte noe som han skal sette på nesen når han sover, og det funker utrolig bra. Vi prøvde det i natt, og alle var fornøyde. I dag skal han legge seg og hvile, men han nekter å bruke de plasterne.. Jeg sitter å ser på tv og jobber med en oppgave jeg skal løse (pleier ofte å ha tv i bakgrunn mens jeg løser oppgaver, kanskje ikke så lurt, men jeg ville gjøre det). Det er helt umulig å konsentrere seg når han snorker, og når vi endelig har funnet en løsning synes jeg vi burde bruke den. Hver gang han begynner å snorke, dytter jeg borti han, for å minne han på at han skal ta på plasteret. Etter hvert står han opp, og slår av tv som jeg ser på. Han setter seg på pc og sier han ikke ønsker noen lyder.. Har er utrolig sur, og jeg prøver å finne ut av hvorfor han er så sur, snakke sammen så vi kan bli enige. Han sier at jeg bare maser, kakler og må ha ting på min måte! Sårer meg veldig, fordi det er ikke det jeg gjør eller vil, og føler ikke at jeg oppfører meg sånn heller... Han overser meg totalt og selv om jeg blir lei meg over det han sier så driter han i det,, han vil ikke bruke plasteret fordi det blir for dyrt (han sover hver natt og en gang hver dag, og det koster 3-4 kr pr plaster). Men jeg vil bare komme frem til en løsning vi begge kan være tilfreds med, mens han heller bare ønsker at han selv skal være fornøyd. Hva faen kan jeg gjøre for å slippe å snakke til en vegg hver gang jeg åpner kjeften, så vi faktisk kan snakke sammen og at han kan lytte til mine behov også?Anonymous poster hash: abfb2...9f4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Høres ut som om han er problemet.Anonymous poster hash: 34ea4...907
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå