AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Jeg dro fra London til Chicago for noen dager siden (9 timer med fly). Blir selv aldri reisesyk, turbulens eller ei, og har ingen problemer med reise. Denne turen ble jeg riktignok dårlig. Vi ble sittende i to timer på flyet i påvente av å dra, og etter at vi hadde tatt av og spist middag ble jeg skikkelig dårlig. Uvel, klarte ikke sove, satt og vre meg, bare ekkel i hele kroppen. Plutselig kjente jeg kvalmen kom for alvor under turbulensen og jeg måtte sprinte til toalettet. Der ble jeg en stund og spydde og spydde til ingenting mer kom opp. Etter dette var jeg litt bedre tross alt. Jeg mistenker at maten kanskje var dårlig, selv salaten var varm, etter å ha ligget ekstra lenge i flyet. Senere har jeg ikke kastet opp mer, men er fortsatt noe "uggen". Ettersom jeg hadde kastet opp alt jeg hadde spist tidligere og var sulten bestilte jeg meg mat da jeg var fremme men da den kom hadde jeg ikke lyst på. Slik er jeg enda, noen dager senere. Spyr ikke, men er jevnt over småkvalm uten mye appettit. "Klarer" å spise og jeg kan tenke at jeg har lyst på det ene eller andre, men når maten er foran meg har jeg ikke lyst på. Er det noe jeg kan spise som evt. letter? Det er vel lite sannsynlig at det er omgangssyke når jeg ikke har spydd mer? Som regel hvis jeg har måttet kaste opp tidligere (etter alkohol el.l.) så har jeg alltid blitt bedre etter at det har "kommet opp", men nå sitter det i meg. Anonymous poster hash: 0c88b...a58
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Helt vanlig å være uggen en stund hvis man har kastet opp. Noen ganger kan omgangssyke bare være mild. Jeg spydde 80 ganger, mens min samboer slapp unna med 3 ggr sist vi hadde. Spis mat som suger syre Anonymous poster hash: c1866...afe
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Ritz kjeks sverger jeg til når jeg er uggen og kvalm. Anonymous poster hash: 519a1...4eb
Shai Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 Har litt samme følelse. Ble veldig kvalm og generelt dårlig i kroppen på onsdag, og kjenner fremdeles på ubehag og en litt sånn ekkel følelse. Satser på lett mat som Ritz, som er nevnt ovenfor, salat og å drikke smoothie og juice
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå