Gå til innhold

Sub/dom fantasier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fantaserer veldig mye seksuelt.. Men har aldri fått 'ordentlig' utløp for mine fantasier.

Jeg tenner på å bli dominert i senga,av en kåt mann som ikke klarer å kontrollere sitt begjær. Som snakker skittent til meg, mens han holder meg nede i senga. Holder fast hendene mine, eller rundt halsen min. Med hele tyngden hans over meg, presser meg ned mens han tar meg ordentlig hardt. Å bli dominert, han bestemmer over kroppen min og bruker den akkurat som han vil. Lugger meg, riser meg og kaster meg rundt. Og jeg mister all kontroll over hva som skjer..

Regner med at flere har sånne fantasier i forskjellige grader? Hva tenner deg?

Anonymous poster hash: b2b8c...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, og lever det også ut, for meg holdt det ikke med fantasier.

Anonymous poster hash: c292d...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og lever det også ut, for meg holdt det ikke med fantasier.

Anonymous poster hash: c292d...90e

Hvordan møtte du noen til å leve det ut? Og hva slags ting, om jeg kan spørre?

Anonymous poster hash: b2b8c...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan møtte du noen til å leve det ut? Og hva slags ting, om jeg kan spørre?

Anonymous poster hash: b2b8c...8e7

Bdsm. Jeg bruker en egen datingside for bdsm. Bor imidlertid ikke i Norge, men tror Fetlife eller noe sånt kan brukes i Norge. Ellers fins det egne grupper for mennesker med slike fetisjer.

Anonymous poster hash: c292d...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer veldig mye seksuelt.. Men har aldri fått 'ordentlig' utløp for mine fantasier.

Jeg tenner på å bli dominert i senga,av en kåt mann som ikke klarer å kontrollere sitt begjær. Som snakker skittent til meg, mens han holder meg nede i senga. Holder fast hendene mine, eller rundt halsen min. Med hele tyngden hans over meg, presser meg ned mens han tar meg ordentlig hardt. Å bli dominert, han bestemmer over kroppen min og bruker den akkurat som han vil. Lugger meg, riser meg og kaster meg rundt. Og jeg mister all kontroll over hva som skjer..

Regner med at flere har sånne fantasier i forskjellige grader? Hva tenner deg?

Anonymous poster hash: b2b8c...8e7

:nei::nei: :nei: :sjokkert::omg:

Beklager, dette kan du bare ikke ha, hverken som fantasi eller leve ut IRL. Vi bor tross alt i verdens mest likestilte land, der vi, i motsetning til nesten alle andre, faktisk respekterer kvinner. Som de hellige kyrne de tross alt er. Slike tanker/meninger/fantasier skal vi ha oss frabedt. Har ekspertisen fortalt oss.

Enten her på KG eller i seriøse medier som Dagbladet.

:sarkasme:

Endret av Gorgonzola
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nei::nei: :nei: :sjokkert::omg:

Beklager, dette kan du bare ikke ha, hverken som fantasi eller leve ut IRL. Vi bor tross alt i verdens mest likestilte land, der vi, i motsetning til nesten alle andre, faktisk respekterer kvinner. Som de hellige kyrne de tross alt er. Slike tanker/meninger/fantasier skal vi ha oss frabedt. Har ekspertisen fortalt oss.

Enten her på KG eller i seriøse medier som Dagbladet.

:sarkasme:

Håper dette var ironiflagget?

Jeg eier overhode ingen feministiske tanker i hodet mitt. Da menn og kvinner er forskjellig. Dessuten er vel lyster og seksuelle preferanser noe annet enn den diskusjonen:)

Anonymous poster hash: b2b8c...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...