Gå til innhold

Sitte på ansiktet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan er det man sitter på ansiktet til en mann når man skal bli slikket? Har så lyst til å prøve, men vet ikke hvordan jeg skal sitte på han/gå frem.

Anonymous poster hash: d54b3...720
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For guds skyld ikke sett deg rett oppå! 😁 stå på huk/kne/alle 4. La han styre deg ned til passe avstand. Det faller seg ganske naturlig

• Liker 2
Skrevet

Sett det oppå ansiktet hans og sitt der en stund

Anonymous poster hash: 0b26c...414

• Liker 3
Skrevet

Husk at det er viktig å slippe en fis akkurat i det du får orgasme.

Anonymous poster hash: 46f5e...be3
  • Liker 4
Skrevet

Hvis poenget er at du skal være øverst, så er nok en 69 det enkleste. Da kan han støtte hendene mot hoftekammen din og få deg i akkurat den avstanden han trenger for å kunne gjøre jobben sin uten at du enten blir borte i høyden eller begraver ham i madrassen med kvelningsdød til følge. ;)

Skrevet

Husk at det er viktig å slippe en fis akkurat i det du får orgasme.

Anonymous poster hash: 46f5e...be3

Haha dør!!!

Minner meg om en tråd der det var ei som var løs i magen.. Hun slapp nemlig litt mer en bare en fis... 😅

Anonymous poster hash: 066b6...73f

• Liker 1
Skrevet

Det spørs jo litt hvor tung du er også da! Men jeg pleier å sette meg med baken mot halsen (altså fremover), også sitte på knærne:)

Skrevet

Du sitter ikke bokstavelig talt på ansiktet hans, så han får kroppstyngden din der! Sett deg på knerne, med hodet hans mellom beina dine. Så senker du deg langsomt ned til underlivet ditt møter munnen hans.

Skrevet

Hvis du sitter med så mye tyngde at mannen gisper etter luft er det på tide å heve kroppen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...