Gå til innhold

Neseplastikk i Trondheim

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har hatt neseplastikk på Aleris i Trondheim?

Anonymous poster hash: 3e98c...2af

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Lurer også på dette!

Jeg har konsultasjonstime i januar, og har planlagt neseplastikk på Aleris i Trondheim.
Vil dytte denne opp, og håper noen har erfaringer de vil dele! :-)

Anonymous poster hash: 3745e...bae
Skrevet

Jeg vurderte Aleris i Trondheim. Det hadde vært mest lettvint siden jeg bor her..

Men jeg hadde hørt så lite om den plassen.. Altså, ingen som hadde erfaringer å dele.. Derfor ble jeg litt skeptisk. Så jeg endte opp med Teres Nobel i Oslo.

Ja, det ble dyrere og det ble litt fram og tilbake. Men det spiller ingen rolle, for jeg ble så fornøyd. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Var på konsultasjon der, men ble veldig skeptisk. Fikk ikke se noen før eller etter-bilder av de som hadde blitt operert der da jeg spurte. Syntes at kirurgen virket i overkant selvsikker, særlig da han sa at neseoperasjon var en av de enkleste prosedyrene innen kirugi. Så jeg fortsetter å lete videre.

Anonymous poster hash: 592d3...716
  • 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Flere erfaringer?

Anonymous poster hash: 16fcb...35a
AnonymBruker
Skrevet

Var på konsultasjon der, men ble veldig skeptisk. Fikk ikke se noen før eller etter-bilder av de som hadde blitt operert der da jeg spurte. Syntes at kirurgen virket i overkant selvsikker, særlig da han sa at neseoperasjon var en av de enkleste prosedyrene innen kirugi. Så jeg fortsetter å lete videre.

Anonymous poster hash: 592d3...716

Ja, er ikke neseplastikk en av de vanskeligste inngrepene innenfor plastisk kirurgi?

• 3 måneder senere...
Skrevet

Noen som har erfaring å dele om denne klinikken? Vurderer selv neseopersjon der, men finner ikke erfaringer på nettet, og kirurgen hadde ingen bilder å vise. 

Skrevet

Ja, er ikke neseplastikk en av de vanskeligste inngrepene innenfor plastisk kirurgi?

Overhodet ikke. 

Anonymous poster hash: 60725...a55

Skrevet

Overhodet ikke. 

Anonymous poster hash: 60725...a55

Å, jeg trodde det var en av de vanskeligste operasjonen med tanke på hvor viktig resultatet er, ettersom det er midt i ansiktet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...