AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Er det noen som har hatt neseplastikk på Aleris i Trondheim? Anonymous poster hash: 3e98c...2af 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Hei! Lurer også på dette! Jeg har konsultasjonstime i januar, og har planlagt neseplastikk på Aleris i Trondheim. Vil dytte denne opp, og håper noen har erfaringer de vil dele! :-) Anonymous poster hash: 3745e...bae
Chiquita^ Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Jeg vurderte Aleris i Trondheim. Det hadde vært mest lettvint siden jeg bor her.. Men jeg hadde hørt så lite om den plassen.. Altså, ingen som hadde erfaringer å dele.. Derfor ble jeg litt skeptisk. Så jeg endte opp med Teres Nobel i Oslo. Ja, det ble dyrere og det ble litt fram og tilbake. Men det spiller ingen rolle, for jeg ble så fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Var på konsultasjon der, men ble veldig skeptisk. Fikk ikke se noen før eller etter-bilder av de som hadde blitt operert der da jeg spurte. Syntes at kirurgen virket i overkant selvsikker, særlig da han sa at neseoperasjon var en av de enkleste prosedyrene innen kirugi. Så jeg fortsetter å lete videre. Anonymous poster hash: 592d3...716
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Flere erfaringer? Anonymous poster hash: 16fcb...35a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #6 Skrevet 25. juni 2015 Var på konsultasjon der, men ble veldig skeptisk. Fikk ikke se noen før eller etter-bilder av de som hadde blitt operert der da jeg spurte. Syntes at kirurgen virket i overkant selvsikker, særlig da han sa at neseoperasjon var en av de enkleste prosedyrene innen kirugi. Så jeg fortsetter å lete videre. Anonymous poster hash: 592d3...716 Ja, er ikke neseplastikk en av de vanskeligste inngrepene innenfor plastisk kirurgi? Anonymous poster hash: 16fcb...35a
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #7 Skrevet 15. oktober 2015 Noen som har erfaring å dele om denne klinikken? Vurderer selv neseopersjon der, men finner ikke erfaringer på nettet, og kirurgen hadde ingen bilder å vise. Anonymous poster hash: 16fcb...35a
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #8 Skrevet 16. oktober 2015 Ja, er ikke neseplastikk en av de vanskeligste inngrepene innenfor plastisk kirurgi? Anonymous poster hash: 16fcb...35a Overhodet ikke. Anonymous poster hash: 60725...a55
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #9 Skrevet 16. oktober 2015 Overhodet ikke. Anonymous poster hash: 60725...a55 Å, jeg trodde det var en av de vanskeligste operasjonen med tanke på hvor viktig resultatet er, ettersom det er midt i ansiktet? Anonymous poster hash: 16fcb...35a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå