Gå til innhold

Laaang mens

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei. Lurte på om det er noen her som har unaturlig lang mens. Jeg slutta på pilla for 4 år siden og siden da har det vært bare blodbad :oops: . Det korteste jeg har hatt er 14 dager, men har holdt på helt opp i 7 uker. Hadde vært så deilig å vite om det er andre som har det sånn. Ha en god dag alle sammen! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Dette skyldes trolig at kroppen prøver å rette opp i den hormonelle ubalansen p-pillene har skapt, akupunktur, soneterapi og/eller homeopati KAN hjelpe enkelte.

Gjest gjest1
Skrevet
Dette skyldes trolig at kroppen prøver å rette opp i den hormonelle ubalansen p-pillene har skapt' date=' akupunktur, soneterapi og/eller homeopati KAN hjelpe enkelte.[/quote']

Etter 4 år?? Det tror jeg ikke. Ville faktisk gått til legen, kan ende opp med veldig jernmangel, og du burde finne ut hvorfor du har så unormalt lange blødninger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kan tenkes at du trenger å få tatt utskrapning av livmorslimhinnen for å "gjenvinne kontroll". Er nok hormoner i ulage. Snakk med legen.

Skrevet

Synes at du bør komme deg til legen jeg, du kan da ikke gå sånn.Er nok kroppen din som er i ulage :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...