AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Jeg har vanlig oppstartsdag på søndager, men hadde tidligere torsdager. Det har gått greit, fram til idag fant jeg ut etter min pillefri uke, så startet jeg på torsdag istedet for søndag (dvs- jeg startet 3 dager for tidlig). Er det "farlig" eller jeg mener gjør det noe- går det utover prevensjonsen eller noe ? Eller kan jeg bare fortsette med pillene som vanlig, og torsdag er min nye oppstartsdag? Jeg må ha surret da jeg sikkert er stressa i eksamensperioden, har aldri surret sånn før helt fram til nå. Anonymous poster hash: 43181...aca
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Nei det er ikke farlig og du er fremdeles sikker. Du kan korte ned pauseuka så mye du vil uten at det går ut over sikkerheten. Anonymous poster hash: 4e00a...1ad
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 Ja, jeg leste nå på Mercilon pakka. Eneste jeg forstod var at jeg vil få en annen mensen dag (altså endra mensen starten min & oppstartsdag) så lenge jeg ikke har latt placebo gå lengre enn det skal så skal vell alt være i orden? Ble bare litt stressa, er livredd for å bli gravid! Så var impuls innlegg. Men da regner jeg med alt er i orden. Takk for svar. TS Anonymous poster hash: 43181...aca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå