AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Hei! Jeg har slitt så lenge jeg kan huske med at huden under øyenbrynene mine er veldig rød. Det kan jo være en form for rosacea, men det er KUN øyenbrynene som er knallrøde. Det hjelper ikke uansett hva jeg gjør, det ser jo sinnssykt ut. Det blir aldri bedre men heller aldri verre, jeg har bare knall rød hud der øyenbrynene er uansett. Har forsøkt å finne litt ut på nettet om dette her, men det eneste jeg fant var at flere slet med det samme og at en lege (dette var på en legeside) sa at det var fysisk umulig, og at det MÅTTE være psykologisk. Derfor spør jeg nå, er det noen andre som sliter med dette, eller har erfaringer? Anonymous poster hash: 6feda...c8f
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Man kan bli rød og flassete i øyebrynene av psoriasis f.eks. Andre hudlidelser kan helt sikkert også gi rødhet på slike steder. Er ikke annet å gjøre, enn å oppsøke lege. Han kan ev. henvise deg til en hudlege. Anonymous poster hash: 94dbd...8d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå