annev Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Hei :-) har lett for å få urinveisinfeksjon etter sex.og har lest her inne en gang at noen tok en pille antibiotika etter samleie, men husker ikke hva det var.flere her som har problemer med uvi etter sex?
Gjest Jeeeeeeea Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Der beste du kan gjøre er å gå på do innen 15 minutter etter du har hatt sex. Da får du ut mye av bakteriene, og du forebygger ihvertfall litt
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 Du skal IKKE ta antibiotika uten at det er høyst nødvendig pga faren for resistens(!) Drikk rikelig før sex, så får du gått på do etter akten, så du skyller ut bakterier Anonymous poster hash: b0beb...6f1 1
annev Skrevet 13. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2014 Jeg drikker mye og tisser rett etterpå, men får det innimellom allikavell. Og kan ikke drikke hverken appelsin juice, eller sure drikke, da jeg har interstitiell cystitt/smertefull blære syndrom. Da må jeg unngå slt surt, siden det gjør det værre.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #5 Skrevet 13. desember 2014 Jeg tar antibiotika etter samleie etter anbefaling fra legen, men det er selvfølgelig ingen permament løsning og er nok ikke så bra, men når alternativet er å gå på intensive antibiotikakurer over en uke hver gang man får uvi, som får min del var hver gang (!) etter samleie så har man ikke så mye annet valg. Anonymous poster hash: ce0fb...efe
annev Skrevet 13. desember 2014 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2014 Jeg tar antibiotika etter samleie etter anbefaling fra legen, men det er selvfølgelig ingen permament løsning og er nok ikke så bra, men når alternativet er å gå på intensive antibiotikakurer over en uke hver gang man får uvi, som får min del var hver gang (!) etter samleie så har man ikke så mye annet valg.Anonymous poster hash: ce0fb...efe Hvilken antibiotika tar du?
Blablab Skrevet 14. desember 2014 #7 Skrevet 14. desember 2014 Jeg har fått antibiotika (selexid) som jeg skal ta etter sex. Det er selvfølgelig ikke den beste løsningen, men har prøvd alt annet. Da slipper jeg i hvert fall unna med en pille fremfor en hel kur,
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #8 Skrevet 14. desember 2014 Be partneren din om å vaske seg bedre. Ofte er det menns feil at kvinner får UVI. Anonymous poster hash: 50c5f...add
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #9 Skrevet 21. desember 2014 Jeg har fått antibiotika (selexid) som jeg skal ta etter sex. Det er selvfølgelig ikke den beste løsningen, men har prøvd alt annet. Da slipper jeg i hvert fall unna med en pille fremfor en hel kur, Hvor mange tabletter tar du ette sex?Anonymous poster hash: 96b77...37e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå