Gå til innhold

Kjedelige (men kjekke) gutter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner meg ganske godt igjen (altså at jentene er kjedelige) og jeg tror de guttene du synes er kjedelige synes det samme om deg.

A4-mennesker er jo oftere enn ikke ganske usikre og redde. Kanskje det ligger mer under overflaten enn man skulle tro? Kanskje, kanskje ikke.

Det kan uansett være et poeng å se forbi de usikre og strømlinjeformede kleshengerne og finne noen du har noe til felles med. Noen nevnte politikk. Jeg støtter den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan noen si meg hvor jeg finner preppy-style mennene henn? :rolleyes:

Halla, her. Haha.. (Meget opptatt da ;) Følte bare jeg måtte. Det er ikke hver dag noen gir konkret uttrykk for akkurat preppystilen, merkelig nok. ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sosialist står jeg glatt over SU. Makan til uniformert mobb, spesielt i Oslo. Skjønt, det gjelder vel egentlige alle ungdomspartiene.

Uansett, de interessante kjekkasene finner du selvsagt i spillforeningene. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla, her. Haha.. (Meget opptatt da ;) Følte bare jeg måtte. Det er ikke hver dag noen gir konkret uttrykk for akkurat preppystilen, merkelig nok. ;))

Æsj, det er det jeg sier.. Alle menn jeg "liker" er jo opptatte :fnise: Men dama di er sikkert veldig heldiig hun! Kan ikke noe for at jeg er veldig svak for preppystilen, den er jo helt NAM :sikle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, det er det jeg sier.. Alle menn jeg "liker" er jo opptatte :fnise: Men dama di er sikkert veldig heldiig hun! Kan ikke noe for at jeg er veldig svak for preppystilen, den er jo helt NAM :sikle:

Klart hun er heldig! :D Haha... (Neida). Vi er vel ganske heldige begge to. Hun har i det aller minste funnet seg en fyr som har stilen på plass i det minste ;) Godt å høre at du liker det. Vi er en klar minoritet, dessverre, dessverre. Ralp Lauren <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det la jeg merke til du! Men det er litt langt til Karl Johan gitt... :P

Lol, stikke til nærmeste BI, der kan man velg og vrake :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, stikke til nærmeste BI, der kan man velg og vrake :skratte:

Formelig velte seg i pappagutter! <3

Anonymous poster hash: 283c0...53f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trådstarter var på utkikk etter spennende mennesker, ikke ekstremister.

Haha, hvilken planet lever du egentlig på?

Og jepp- vi kvinner med sosialistiske tilbøyeligheter politisk, liker å dele på godene... også i sengen ;).

Anonymous poster hash: 88f15...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går på Universitetet, og har merket at veldig mange av de kjekke guttene er utrolig kjedelige, fantasiløse og til dels kulturløse.

Det virker som om de har de nøyaktig samme interessene (Fotball, Gym/trening, festing og fotballturer/gutteturer), går i de samme klærne, hører på samme musikken (EDM, Listemusikk), studerer det samme (Økonomi/Ledelse/osv). osv

Alt blir så A4.

Hvor finner man de kjekke og mer spennende typene? :P

Anonymous poster hash: 8b951...2ce

De er i et system som oppdrar de til å bli aseksuelle.

Seriøst. Menn skal respektere kvinner og kvinners integritet. Det er imidlertid uunngåelig med de signaler menn får i skrift og tale, hvis man evner å reflektere over det, at konklusjonen må bli at all interesse for kvinner er en uting. Dette er særlig tydelig på allmennfag videregående og på univeritetet.

Så disse kjekke, men kjedelige, fyrene dine har rettet seg etter det de konkluderer er hva samfunnet forventer seg av dem. De legger ikke for dagen interesse for kvinner, det gir de seg ikke lov til, og trekker seg inn i en verden av nerdehobbyer. Til slutt vet de ikke hvordan de skal nærme seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...