AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Jeg var ikke så glad i fokus rundt rumpehullet tidligere, men typen min viste stor begeistring når han fikk ta en finger i rumpa mi når vi hadde sex. av å se han bli så tent av det tente meg, så jeg begynte å like det mer og mer. men i det siste så har han sluttet å gjøre dette med mindre jeg ber om det. jeg lurer på om han bare likte det fordi jeg ikke likte det? jeg har spurt om han liker å være dominerende i senga eller bli kommandert men han sier nei... han har sagt at han liker meg fordi jeg er så "ordentlig". kan det være at han tenner på meg mindre fordi jeg begynte å like at han holdt på med rumpa mi? hva tror du? Anonymous poster hash: 6d2af...621
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Kanskje han fikk bæsj på fingern og det ble turn off etter hvert? Anonymous poster hash: 8eac4...43a
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 Kanskje han fikk bæsj på fingern og det ble turn off etter hvert? Anonymous poster hash: 8eac4...43a nei for jeg har fulgt med og vet at det ikke har skjedd.. Anonymous poster hash: 6d2af...621
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #4 Skrevet 13. desember 2014 nei for jeg har fulgt med og vet at det ikke har skjedd.. Anonymous poster hash: 6d2af...621 Så du kikket på fingern hans etter den hadde vært inni rumpa di? Brun finger i halvmørkt soverom? tvilsomt.. Anonymous poster hash: 8eac4...43a
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #5 Skrevet 13. desember 2014 Så du kikket på fingern hans etter den hadde vært inni rumpa di? Brun finger i halvmørkt soverom? tvilsomt.. Anonymous poster hash: 8eac4...43a haha påstår du at jeg lyver? vi har sex med lys på så det har ikke vært et problem Anonymous poster hash: 6d2af...621
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #6 Skrevet 13. desember 2014 haha påstår du at jeg lyver? vi har sex med lys på så det har ikke vært et problem Anonymous poster hash: 6d2af...621 Hva om du hadde solariumsbrun hånd og bæsjen gikk i ett med det. Mange muligheter her. Anonymous poster hash: 8eac4...43a
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #7 Skrevet 13. desember 2014 Hva om du hadde solariumsbrun hånd og bæsjen gikk i ett med det. Mange muligheter her. Anonymous poster hash: 8eac4...43a hahaha! men seriøst, jeg trenger litt hjelp. jeg føler meg så ekkel og tenker at han sikkert synes jeg er ekkel siden jeg begynte å like sånt. bør jeg slutte å spørre han om å gjøre det igjen? hilsen ts Anonymous poster hash: 6d2af...621
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #8 Skrevet 13. desember 2014 hahaha! men seriøst, jeg trenger litt hjelp. jeg føler meg så ekkel og tenker at han sikkert synes jeg er ekkel siden jeg begynte å like sånt. bør jeg slutte å spørre han om å gjøre det igjen? hilsen ts Anonymous poster hash: 6d2af...621 Du bør slutte ja. Det er unormalt å like å få en finger opp i rumpa. Hvem vet, kanskje han synes den uskyldige snille har forandret seg til en dirty slut. Anonymous poster hash: 8eac4...43a
Gjest Lille-pus Skrevet 13. desember 2014 #9 Skrevet 13. desember 2014 hahaha! men seriøst, jeg trenger litt hjelp. jeg føler meg så ekkel og tenker at han sikkert synes jeg er ekkel siden jeg begynte å like sånt. bør jeg slutte å spørre han om å gjøre det igjen? hilsen ts Anonymous poster hash: 6d2af...621 Flytt forkuset fra din egen navel, TS. Kan det være en mulighet for at det nå har gått rutine i måten dere har sex på? - om alt skjer på nøyaktig samme vis hver eneste gang så er det mange som synes det kan blitt vel forutsigbart. Kan ikke du selv ta initiativet og plukke frem en av dine egne litt 'uskikkelige' fantasier og leke den ut med ham? Du kan leke veldig ordentlig på utsiden, men leken under og i det private rom, og se om det trigger noe i ham, - elelr alternativt det aller beste nemlig å lufte en av dine fantasier for ham. Så leker denne ut med ord og tanker mellom dere, lar fantasien få rom og anledning med ord mellom dere
Gjest Lille-pus Skrevet 13. desember 2014 #10 Skrevet 13. desember 2014 Du bør slutte ja. Det er unormalt å like å få en finger opp i rumpa. Hvem vet, kanskje han synes den uskyldige snille har forandret seg til en dirty slut. Anonymous poster hash: 8eac4...43a Neida, det er så lang fra unormalt. Om du ikke liker det så betyr ikke det at det er unormalt, - hva legger du forøvrig i det når du er så bastant overfor TS på at det 'er unormalt'? Hvor mange buttplugs tror du det selges bare i Norge i løpet av et år
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #11 Skrevet 13. desember 2014 Flytt forkuset fra din egen navel, TS. Kan det være en mulighet for at det nå har gått rutine i måten dere har sex på? - om alt skjer på nøyaktig samme vis hver eneste gang så er det mange som synes det kan blitt vel forutsigbart. Kan ikke du selv ta initiativet og plukke frem en av dine egne litt 'uskikkelige' fantasier og leke den ut med ham? Du kan leke veldig ordentlig på utsiden, men leken under og i det private rom, og se om det trigger noe i ham, - elelr alternativt det aller beste nemlig å lufte en av dine fantasier for ham. Så leker denne ut med ord og tanker mellom dere, lar fantasien få rom og anledning med ord mellom dere Ja det er blitt rutiner.. jeg har kjøpt inn alt fra kort og spill til oljer og leketøy.. det som har blitt brukt har jeg dratt med opp i sengen,han viser lite engasjement med nye ting egentlig. han sier han er stor fornøy med alt og at det blir bare bedre og bedre jo mer vi blir glad i hverandre... jeg synes kroppsspråket hans forteller at han kjeder seg som for eksempel at han tar lite på meg under sex. det får meg til å føle meg lite ønsket og tiltrekkende (har fortalt dette, han sier han forstår men han endrer ingenting). har spurt flere ganger om han har noen fantasier og han sier nei, men jeg tviler på det men kan ikke tvinge han til å prate... jeg har fortalt om fantasiene mine som er å ha lesbesex men det blir jo utroskap og å ha sex på stranden.. ah.. jeg føler det er håpløst når han ikke snakker med meg.. Hilsen ts Anonymous poster hash: 6d2af...621
Gjest Coolaid Skrevet 13. desember 2014 #12 Skrevet 13. desember 2014 Jeg var ikke så glad i fokus rundt rumpehullet tidligere, men typen min viste stor begeistring når han fikk ta en finger i rumpa mi når vi hadde sex. av å se han bli så tent av det tente meg, så jeg begynte å like det mer og mer. men i det siste så har han sluttet å gjøre dette med mindre jeg ber om det. jeg lurer på om han bare likte det fordi jeg ikke likte det? jeg har spurt om han liker å være dominerende i senga eller bli kommandert men han sier nei... han har sagt at han liker meg fordi jeg er så "ordentlig". kan det være at han tenner på meg mindre fordi jeg begynte å like at han holdt på med rumpa mi? hva tror du? Anonymous poster hash: 6d2af...621 Alt kan skje i en rar verden med rare mennesker. Hva med å spørre ham ? Men i min verden virker det unaturlig at han først får deg med på hans "perversiteter" og så blir avtent av det selv når du begynner å like det. Kanskje han bare er uskikker på seg selv, eller redd for å bli "erstattet" av fingeren i rumpehullet ditt ? Altså at du skal nyte det mer enn penisen hans ? Usikre gutter kan tenke mye rart. De som er flinke til å snakke om sex med partnere sin har også den beste sexen.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #13 Skrevet 13. desember 2014 Alt kan skje i en rar verden med rare mennesker. Hva med å spørre ham ? Men i min verden virker det unaturlig at han først får deg med på hans "perversiteter" og så blir avtent av det selv når du begynner å like det. Kanskje han bare er uskikker på seg selv, eller redd for å bli "erstattet" av fingeren i rumpehullet ditt ? Altså at du skal nyte det mer enn penisen hans ? Usikre gutter kan tenke mye rart. De som er flinke til å snakke om sex med partnere sin har også den beste sexen. Jeg har spurt han og da sier han at han er redd jeg ikke liker det. men jeg har jo bedt om det så jeg skjønner meg ikke helt på han rett og slett! Han er litt usikker på seg selv ja... litt vanskelig å prate om sex med han når jeg ikke får ordentlige svar Anonymous poster hash: 6d2af...621
Gjest Lille-pus Skrevet 13. desember 2014 #14 Skrevet 13. desember 2014 Jeg har spurt han og da sier han at han er redd jeg ikke liker det. men jeg har jo bedt om det så jeg skjønner meg ikke helt på han rett og slett! Han er litt usikker på seg selv ja... litt vanskelig å prate om sex med han når jeg ikke får ordentlige svar Anonymous poster hash: 6d2af...621 Å snakke om sex, å snakke om god sex er å forteller hva man selv fantaserer om, hvilke tanker som tenner, hva det gjør med en selv når den andre gjør slik eller sånn. - å snakke om god sex er å fortelle mye mer om seg selv enn det å spørre sin partner. Det er å åpne døren til ett av dine hemmelige rom, leie ham inn dit og la ham få se det du trekker sløret unna og avdekker der og da. Neste gang er det andre slør som løftes, andre lyster og tenningsmekanismer som avdekkes. - og det krever åpenhet, aksept og forståelse. Evne til å leve seg inn i scenen som avdekkes for deg/for ham. Å fortelle med hele kroppen, ikke bare med ord. Å vise sin blanding av lyst og usikkerhet på om den andre tenner på ideen, på tanken, påå bli sluppet inn i et av dine hemmelige, mentale rom hvor han får se det du der og da tillater ham å se. Ikke alle tanker som tenner kroppen og hodet trenger elelr må settes ut i livet. Noen av dem kan være mer enn gode nok som en ordlek hvor dere fyrer hverandre opp med ord og verbale/skriftlige utbroderinger. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #15 Skrevet 13. desember 2014 Å snakke om sex, å snakke om god sex er å forteller hva man selv fantaserer om, hvilke tanker som tenner, hva det gjør med en selv når den andre gjør slik eller sånn. - å snakke om god sex er å fortelle mye mer om seg selv enn det å spørre sin partner. Det er å åpne døren til ett av dine hemmelige rom, leie ham inn dit og la ham få se det du trekker sløret unna og avdekker der og da. Neste gang er det andre slør som løftes, andre lyster og tenningsmekanismer som avdekkes. - og det krever åpenhet, aksept og forståelse. Evne til å leve seg inn i scenen som avdekkes for deg/for ham. Å fortelle med hele kroppen, ikke bare med ord. Å vise sin blanding av lyst og usikkerhet på om den andre tenner på ideen, på tanken, påå bli sluppet inn i et av dine hemmelige, mentale rom hvor han får se det du der og da tillater ham å se. Ikke alle tanker som tenner kroppen og hodet trenger elelr må settes ut i livet. Noen av dem kan være mer enn gode nok som en ordlek hvor dere fyrer hverandre opp med ord og verbale/skriftlige utbroderinger. åååå Anonymous poster hash: 6d2af...621
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå