Gå til innhold

Operasjon


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg var hos sykehuset tidlig i desember hvor det da ble bestemt at jeg skulle opereres. Legen trodde dette ikke ville skje før på nyåret. Jeg varslet jobb om at det ble bestemt at jeg skulle opereres, men at dette trolig ikke ville skje før på nyåret og det var greit. Problemet er at jeg gikk opp i 100% stilling i november, og da sjefen fikk høre om at jeg skulle til sykehuset ble han litt stressa siden jeg akkurat hadde gått opp i stilling og at jeg da kunne bli sykmeldt. Siden jeg fikk beskjed om at det mest sannsynlig ble operasjon på nyåret tenkte jeg ikke mere over det. Men så så jeg et brev fra sykehuset i postkassen i dag, og jeg skal inn til operasjon allerede på tirsdag. Kjenner gruer meg skikkelig til å si i fra om dette! Jeg blir sykmeldt en ukes tid og dette er litt krise nå midt i julestrida. Men dette er jo ikke noe jeg styrer sjøl. Viss muligheten er der kan jeg gjerne prøve å jobbe litt selvfølgelig. Jeg er den som aldri er borte fra jobb og jeg er pliktoppfyllende å blod hver eneste dag, men føler jeg skaper problemer nå. Og jeg er så glad for at jeg har fått 100%.. Hvordan skal jeg si dette her til sjefen..? Huff.

Anonymous poster hash: b7c00...a2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har to valg, enten sier du fra til sjefen så fort som mulig, eller du ringer sykehuset og ber om å få flyttet operasjonen til etter nyttår. Det siste der, kun hvis det er tilrådelig for helsen din. At du får så kjapp time, betyr muligens at noen andre har avbestilt, eller at dem mener det haster.

Skjønner deg godt på at du syntes det kom brått, og passer dårlig. Men, når passer det egentlig å bli syk??

Skrevet

Sykehuset har vurdert situasjonen din dit hen at du trenger en rask operasjon, vær glad du får hjelp.

Anonymous poster hash: 7029c...3d9

Skrevet

Sykehuset har vurdert situasjonen din dit hen at du trenger en rask operasjon, vær glad du får hjelp.

Anonymous poster hash: 7029c...3d9

Det er ikke sikkert. Det kan være en avbestilling, slik som Pinkee skriver.

Anonymous poster hash: 3ebfa...6f7

Skrevet

Helsen kommer før jobben.

Anonymous poster hash: 4ae0f...b8b

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...