AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 jeg føler meg tidvis desperat... jeg har fått et skriv fra psykiateren som jeg kan levere på legevakta, og da legger de meg inn på akuttpsyk. Trenger bare litt ro og stabilisering. Men jeg er så usikker på om jeg tør. Jeg har væer der før og det funka fint. Men den terskelen for å søke hjelp der er så høy! Jeg er ikke psykotisk eller akutt suicidal... men alt andre er uutholdelig... men jeg KUNNE vel på en eller annen måte klart meg hjemme, men det er bare så forferdelig uutholdelig... hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 30aaf...165
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Dra på legevakta om du ikke holder ut hjemme eller andre steder. Helsevesenet er til for å hjelpe - når du trenger hjelp!Anonymous poster hash: cc1f8...5f9 1
Cordelia Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 (endret) Få deg litt hvile du! dvs. legg deg inn litt. Endret 12. desember 2014 av Cordelia
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #4 Skrevet 13. desember 2014 Bedre å legge seg inn en gang for mye, enn en gang for lite. (Ikke at jeg vet så mye om det, men det er vel sunn fornuft?)Anonymous poster hash: 0d795...d18
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #5 Skrevet 13. desember 2014 Tusen takk dere tenker jeg drar iløpet av helgen Anonymous poster hash: 30aaf...165
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #6 Skrevet 13. desember 2014 Dra inn. Jeg har vert innlagt noen ganger selv. Første gang var veldig skummel, men det var nødvendig og gjorde godt. Du har ingen ting å tape på å reise inn. Hvis du absolutt ikke føler at det er noe for deg så kan du skrive deg ut igjen. Anonymous poster hash: 3238e...964
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #7 Skrevet 13. desember 2014 Dra inn. Jeg har vert innlagt noen ganger selv. Første gang var veldig skummel, men det var nødvendig og gjorde godt. Du har ingen ting å tape på å reise inn. Hvis du absolutt ikke føler at det er noe for deg så kan du skrive deg ut igjen.Anonymous poster hash: 3238e...964 Det som "hindrer" meg er at jeg ikke føler meg syk "nok"... tror liksom man må vøre psykotisk og suicidal for å få en plass på akuttpsyk, men det er vel kanskje bare inni hodet mitt... håper og tror jeg får til åp dra bort i løpet av helga Anonymous poster hash: 30aaf...165
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #8 Skrevet 13. desember 2014 Det som "hindrer" meg er at jeg ikke føler meg syk "nok"... tror liksom man må vøre psykotisk og suicidal for å få en plass på akuttpsyk, men det er vel kanskje bare inni hodet mitt... håper og tror jeg får til åp dra bort i løpet av helga Anonymous poster hash: 30aaf...165 De gangene jeg har hatt korte opphold der inne har jeg ikke vert helt "gal", men hatt det ganske tøft og trengt litt mere omsorg en hva jeg har klart å gi meg selv. Jeg vil anbefale deg å ta turen så lenge det er noe legen din er enig i. Legen ville nok ikke anbefalt en innleggelse hvis det ikke var seriøst nok Anonymous poster hash: 3238e...964
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #9 Skrevet 13. desember 2014 De gangene jeg har hatt korte opphold der inne har jeg ikke vert helt "gal", men hatt det ganske tøft og trengt litt mere omsorg en hva jeg har klart å gi meg selv. Jeg vil anbefale deg å ta turen så lenge det er noe legen din er enig i. Legen ville nok ikke anbefalt en innleggelse hvis det ikke var seriøst nok Anonymous poster hash: 3238e...964 Takk for beroliggende ord Tenker jeg drar i kveld eller i morgen,.. Anonymous poster hash: 30aaf...165
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #10 Skrevet 13. desember 2014 Ta deg en liten luftetur så føler du deg bedre. Anonymous poster hash: 3da81...bee
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #11 Skrevet 13. desember 2014 Ta deg en liten luftetur så føler du deg bedre. Anonymous poster hash: 3da81...bee som i "å gå en tur"...? Anonymous poster hash: 30aaf...165
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #12 Skrevet 13. desember 2014 som i "å gå en tur"...? Anonymous poster hash: 30aaf...165 En tur i skauen. Kjenn duften av natur. Anonymous poster hash: 3da81...bee
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #13 Skrevet 14. desember 2014 En tur i skauen. Kjenn duften av natur. Anonymous poster hash: 3da81...bee det er ikkje alltid det gjør susen når man er psykisk syk... Anonymous poster hash: 30aaf...165
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå