Gå til innhold

P-piller og fest

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg pleier å ta p-pillene rundt kl. 23.00-24.00 da det passer meg best å ta dem da i løpet av en vanlig dag. Jeg skal en del ut i romjulen og samt nyttår, og da lurte jeg på når jeg skal ta pillene. Burde jeg ta de sånn rett før jeg drar på vors, sånn kl. 18.00-19.00?

Og et spørsmål til; hvor lang tid tar det før pillene blir tatt opp i kroppen? Nå har ikke jeg planer om å bli så full at jeg spyr, men hvis det skulle skje så er det jo greit å vite om kroppen faktisk har tatt opp pillene, og jeg er trygg, eller om jeg ikke er det..

Anonymous poster hash: 30d12...858
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å ta p-pillene rundt kl. 23.00-24.00 da det passer meg best å ta dem da i løpet av en vanlig dag. Jeg skal en del ut i romjulen og samt nyttår, og da lurte jeg på når jeg skal ta pillene. Burde jeg ta de sånn rett før jeg drar på vors, sånn kl. 18.00-19.00?

Og et spørsmål til; hvor lang tid tar det før pillene blir tatt opp i kroppen? Nå har ikke jeg planer om å bli så full at jeg spyr, men hvis det skulle skje så er det jo greit å vite om kroppen faktisk har tatt opp pillene, og jeg er trygg, eller om jeg ikke er det..

Hvilken pille tar du? Det er forskjellig absorbsjonstid..:)

Anonymous poster hash: 42a2c...9c8

Skrevet

Hvilken pille tar du? Det er forskjellig absorbsjonstid.. :)

Går på Microgynon :)

Ts

Skrevet

Går på Microgynon :)

Ts

I følge felleskatalogen tar det ca en time:) så ta den før du går på festen du:)

Skrevet

I følge felleskatalogen tar det ca en time:) så ta den før du går på festen du:)

Takk for svar! <3

Ts

Skrevet

Knull å vær glad.

Anonymous poster hash: 842f1...aef
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...