Gjest lilletroll Skrevet 28. juli 2004 #21 Skrevet 28. juli 2004 ÅY, stemte etter bare å ha lest overskriften, jeg.. :oops: Trodde det var spørsmål om sånn til vanlig i virkelighetens verden, hvor jeg av og til en sjelden gang pynter på sannheten hvis det kan unngå å såre noen. (VELDIG sjelden!!) Men her på KG gidder jeg jo ikke det....her er det jo uansett ingen som vet hvem jeg er (tror jeg :-? ) og som det er nevnt tidligere her, er det noe jeg ikke kan svare ærlig på, lar jeg det heller være!!
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #24 Skrevet 29. juli 2004 Om det er spørsmål jeg ikke ønsker å svare på lar jeg bare være å svare, istedenfor å "pynte på sannheten".
Cupcake Skrevet 29. juli 2004 #25 Skrevet 29. juli 2004 En sjelden gang, kanskje, men som regel lar jeg være å svare, hvis det er best.
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #26 Skrevet 29. juli 2004 Jeg pynter ikke på sannheten; hvis jeg ikke føler for å utgi meg' date=' så lar jeg være å svare på spørsmålet som stilles.K[/quote'] Joda, men samtidig.... Om man ikke svarer på et konkret spm så har du vel samtidig gitt et hint om at det er noe der, for og si det slik... Jeg fikk spm fra far til samboer jeg, i helga... Det var grusomt det! Rett fram spm, ingen mistanker, antydninger eller noe slikt, men et spm om noe veldig privat, som kom fordi vi satt og så noe på TV om saken. Så spurte han bare, om jeg noen gang hadde gjort slik og slik... Det har jeg jo, så den ble litt vrien... Men gode "svigermor" redda meg utav situasjonen ved og si at slikt spørr man ikke om, også hoppa hun rett over til et annet emne... Takk takk *ssss* Jeg hadde nok ikke løyet heller, om jeg måtte svare. Og nokså sikkert heller ikke pynta på sannheten, men jeg håper at om jeg skal fortelle noe så privat, så velger jeg og fortelle det selv.
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #27 Skrevet 29. juli 2004 Ahhh.... Her på KG!!! *sorry* Sånn går det når man ikke leser hele tråden, men TROR man skjønner *ler og ser ned* Pynter uansett aldri på sannheten... Men når det gjelder og la være og svare og slikt, så er jo den grei her inne... Tenkte in real life da jeg skrev innlegget over her.... Vil ikke jeg fortelle sannheten her inne, er jeg som Kverula, jeg lar være og svare...
Gjest Fighter Skrevet 29. juli 2004 #28 Skrevet 29. juli 2004 Irl hender det jeg pynter på sannheten jeg også. Når en av fjortisjentene i byen(som jeg antar kommer til å fortelle ting til svært mange andre) spør om jeg har det bra sier jeg ikke alltid hvordan ting egentlig er. Men det er jo mange måter å kommunisere på også. I dag møtte jeg en bekjent jeg treffer omtrent en gang i året(jeg så henne veldig ofte før). Vi snakka om det fine været og jeg fortalte at jeg har giftet meg. Da spør hun hvordan det går med meg. Jeg skjønte jo at hun spurte om hvordan det egentlig går, og jeg svarte at det går litt opp og ned. Jeg kunne selvfølgelig sagt at jeg har problemer med ditt og problemer med datt, men det gjorde jeg ikke. Ikke fordi hun ikke er en person jeg kan fortelle sånne ting til, men fordi det ikke passet seg med masse andre mennesker rundt. Dessuten var jeg i godt humør og hadde lyst til å prate om positive ting. Men får jeg spørsmål om noe konkret jeg ikke vil svare på pleier jeg å la være å svare. Her på kg er det jo veldig enkelt, men det går an irl også.
Mossa Skrevet 30. juli 2004 #29 Skrevet 30. juli 2004 Her inne pynter jeg aldri på sannheten. Mye enklere å bare klikke seg inn på neste tema dersom det er noe jeg ikke vil at dere her inne skal vite om meg!
*Lene* Skrevet 30. juli 2004 #30 Skrevet 30. juli 2004 Irl pynter jeg nok både titt og ofte på sannheten! Men her inne ser jeg ikke poenget med det! Svarer på det jeg vil, og lar være ellers :-)
Mezzo Skrevet 30. juli 2004 #31 Skrevet 30. juli 2004 Jeg pynter ikke på sannheten. Lar heller være å svare. Men sånn generelt kan det i visse tilfeller være nødvendig å pynte litt på fakta.
Gjest Xavia Skrevet 31. juli 2004 #32 Skrevet 31. juli 2004 Pynter aldri på sannheten. Da lar jeg heller være å poste innlegg i tråden.
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2004 #33 Skrevet 31. juli 2004 Dukker det opp tråder jeg ikke ønsker å svare på, hopper jeg bare over dem. Ser ikke vitsen med å poste bare for å poste, når det bare er løgn likevel. Åja. Jeg har visst svart før så jeg nå.
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2004 #34 Skrevet 1. august 2004 -Jeg trenger ikke å si alt som er sant, men alt jeg sier skal være sant. Kjempegod leveregel synes jeg Emeraldine!! Jeg pynter ikke på sannheten jeg heller..da er det bedre å unngå å svare i det hele tatt! synes jeg spørsmål blir for personlige så sier jeg simpelthen ifra om det!
Gjest Ja... Skrevet 1. august 2004 #35 Skrevet 1. august 2004 Ja, stadig vekk pynter jeg veldig på sannheten. Av og til lyver jeg så jeg tror det selv! :oops:
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2004 #36 Skrevet 2. august 2004 Nja, jeg kan nok overdrive litt, og gjøre historiene mine litt morsommere enn det de er, men gjør det ikke for ofte da de som deltar i den kan si "hø? Skjedde DET?"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå