Gå til innhold

Ringe og forlenge sykmelding?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært sykmeldt i en uke pga senebetennelse, har fortsatt veldig vondt og kan ikke bruke armen til mye fysisk aktivitet, legen sa jeg skulle ringe hvis jeg ikke var bede etter en uke, betyr det at jeg bare kan ringe legekontoret og si at jeg ikke er bedre og be om en uke til? Må jeg inn til legen eller bestemmer hand et da bare der og da og jeg kan hente sykemelding?? Aldri vært sykmeldt så er helt grønn på dette :klo:

Anonymous poster hash: 20e4c...a1a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan antageligvis bare ringe og få den forlenget ja.

Anonymous poster hash: 6b184...f4a
Skrevet

Du kan antageligvis bare ringe og få den forlenget ja.

Anonymous poster hash: 6b184...f4a

Takk for svar! :blomst: Det tok lengre tid enn jeg trodde med den armen så håper det går greit.

Skrevet

Når du har en ringeavtale så forlenger som regel legen sykem. Uten at han trenger se på deg igjen. Noen sender SM hjem til pasienten andre steder må den hentes og betales samtidig.

Henter du, så slipper du fakturagebyr dersom legen sender faktura sammen med SM.

Anonymous poster hash: ae3d5...8a1

Skrevet

Når du har en ringeavtale så forlenger som regel legen sykem. Uten at han trenger se på deg igjen. Noen sender SM hjem til pasienten andre steder må den hentes og betales samtidig.

Henter du, så slipper du fakturagebyr dersom legen sender faktura sammen med SM.

Anonymous poster hash: ae3d5...8a1

Ja han sa jeg bare kunne ta kontakt, og jeg spurte om jeg kunne bare ringe.. Det er like enkelt for meg å hente den bor ikke langt unna legekontoret og da får jeg levert den samme dag til arb.giver og.. Håper det går i orden da! takk så mye for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...