frøkna Skrevet 12. desember 2014 #1 Del Skrevet 12. desember 2014 Det er sjeldent jeg er ute på byen, men når jeg er det så savner jeg ett sunt alternativ til nattmat! Jeg snakker ikke om kjedelig salat, men vegetarisk wrap, sushi etc. Mange av de som selger sunn hurtigmat stenger i 21- tida i Oslo, men selv disse er det få av. Det må da finnes marked for dette?? Om jeg har vært ute fins det baguetter, burger, kebab, pølser... Alt med mye dressing, ost og animalsk fett. Er det bare jeg som kunne ønske det fantes noe hakket sunnere? Det trenger ikke være små posjoner eller eksempler på ekstreme dietter, men rett og slett litt sunnere og lettere måter å lage maten på? Er det bare jeg som tenker at dette er et åpent marked, eller ville en slik bedrift gått konk med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ickyicky Skrevet 12. desember 2014 #2 Del Skrevet 12. desember 2014 Du kan jo få falafel på mange kebabsjapper, og jeg kan tenke meg at det også går helt fint å be etter en wrap med bare grønnsaker :-) Form for dressing/mengde kan du også styre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 12. desember 2014 Du kan jo få falafel på mange kebabsjapper, og jeg kan tenke meg at det også går helt fint å be etter en wrap med bare grønnsaker :-) Form for dressing/mengde kan du også styre selv. Jeg skjønner jo det, og gjør jo det også selv. Jeg tenker mer på et nisje sted. Men det ville kanskje ikke tjent så mye penger på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen. Skrevet 12. desember 2014 #4 Del Skrevet 12. desember 2014 Når folk er fulle tror jeg det er lettere å falle for fristelsen å spise noe usunt. Får alltid lyst på skikkelig dårlig mat kvelden jeg drikker og dagen etter. Men når du sier det så hørtes det faktisk veldig godt ut å ha muligheten til å spise ordentlig mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå