Gå til innhold

Kvalm - spyr. ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært kvalm i flere dager. Ikke spydd før nå! Kan da ikke være omgangssyken da? Er vell ikke normalt å være kvalm i flere dager før man kaster opp ?

Så lurer jeg på en ting til, beklager detaljene! Jeg spiste en mandarin i dag rundt 11 tiden. Kastet opp NÅ, og det var jo hele biter mandariner ! haha! Er det normalt?
Nesten 12 timer siden og de er "hele" :P

Anonymous poster hash: 37c32...4eb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som omgangssyke ja. Den går nå! Virusnivået i magen din har kanskje ikke vært høyt nok før nå til at kroppen har satt inn angrepet; altså tømme alt maveinnholdet fort og brutalt!

Anonymous poster hash: 46642...dcd
Skrevet

Det kan være omgangssyke og det kan være noe helt annet. Det finner du vel ut av etterhvert :P

Skrevet

Det kan være omgangssyke og det kan være noe helt annet. Det finner du vel ut av etterhvert :P

Hva er noe annet da? :P

Anonymous poster hash: 2ec0d...59a

Skrevet

Spist noe dårlig, stress, bare kvalm/dårlig, syreproblem +++

Jeg spyr av og til sånn.. helt ut av det blå. Så går det over igjen. Gjør ikke alle det? :fnise:

Skrevet

Matforgiftning, utmattelse, psykisk stress, you name it, det er mye rart man kan begynne å kaste opp av helt ut av det blå.

Feks kan det hende at klementinen du spiste tidligere var triggeren hvis det ikke er omgangsyke.

Enten fordi du ikke har spist noe på en stund og egentlig var kjempesulten, og så ble klementinen rett og slett for syrlig for magen, eller fordi klementinen egentlig var dårlig, eller at du ikke tålte den.

• Liker 1
Skrevet

Spist noe dårlig, stress, bare kvalm/dårlig, syreproblem +++

Jeg spyr av og til sånn.. helt ut av det blå. Så går det over igjen. Gjør ikke alle det? :fnise:

Um, nei..? :o

Anonymous poster hash: b3637...0ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...