AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Lang historie kort, ble forlatt i svangerskapet. Har kontakt med barnefar. Har ikke hatt sex på snart to år. Jeg føler jeg må ha deg, men samtidig vil jeg ikke ligge med en random fyr. Jeg har har spurt pappaen til barnet mitt rett ut, om han vil hjelpe meg med det, men blir blankt avvist. Han er redd det skal skape problemer. Jeg er så seksuelt frustrert, men eg får meg liksom ikke til å bli med en fyr hjem fra byen. Føler meg så nedverdigende når han først forlater meg i svangerskapet og nå avviser meg. Føler meg stygg og lite attraktiv, hva er galt med meg når noen kan forlate samboeren sin etter mange år når hun går gravid? Dårlig selvfølelse. Vet ikke helt hva jeg vil her, men føler det er feil ovenfor barnet mitt at mamman ligger med folk hun tilfeldig møter og ikke har noe forhold til, sånn skal en mamma liksom ikke gjøre. Anonymous poster hash: d4f8d...08a Anonymous poster hash: 578fd...713
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Lang historie kort, ble forlatt i svangerskapet. Har kontakt med barnefar. Har ikke hatt sex på snart to år. Jeg føler jeg må ha deg, men samtidig vil jeg ikke ligge med en random fyr. Jeg har har spurt pappaen til barnet mitt rett ut, om han vil hjelpe meg med det, men blir blankt avvist. Han er redd det skal skape problemer. Jeg er så seksuelt frustrert, men eg får meg liksom ikke til å bli med en fyr hjem fra byen. Føler meg så nedverdigende når han først forlater meg i svangerskapet og nå avviser meg. Føler meg stygg og lite attraktiv, hva er galt med meg når noen kan forlate samboeren sin etter mange år når hun går gravid? Dårlig selvfølelse. Vet ikke helt hva jeg vil her, men føler det er feil ovenfor barnet mitt at mamman ligger med folk hun tilfeldig møter og ikke har noe forhold til, sånn skal en mamma liksom ikke gjøre. Anonymous poster hash: d4f8d...08a Anonymous poster hash: 578fd...713 Hvorfor dekker du ikke behovet ditt selv bare? Finnes jo flust av vibratorer, dildoer osv! Etterhvert får du deg sikkert en ny kjæreste. Men hørtes nedverdigende ut å spørre etter sex fra en som forlot deg....Anonymous poster hash: 42331...ade
Gjest Ludodama Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Dette gav ikke helt mening - hvorfor skal du ta med deg mammarollen i sengen? Det som er feil ovenfor barn er at man knytter sitt seksualliv til dem - det er vel ikke noe du ville delt med dem om du var i fast forhold? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå