Gå til innhold

Silikon i Sverige

Fremhevede innlegg

Skrevet

Før noen spyr ut om at naturlige pupper er best: jeg har ikke pupper, ikke små, men flate. ''Harde'' silikonpupper blir mykere enn en skjelettbrystkasse. Jeg er ikke undervektig.

--------------------

Noen som vet om klinikker i Sverige, da helst komme med link til nettsiden?

Har googlet, men om noen har noen tips til enkelte klinikker så setter jeg pris på svar :laugh:

Anonymous poster hash: b8d8d...3e8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før noen spyr ut om at naturlige pupper er best: jeg har ikke pupper, ikke små, men flate. ''Harde'' silikonpupper blir mykere enn en skjelettbrystkasse. Jeg er ikke undervektig.

--------------------

Noen som vet om klinikker i Sverige, da helst komme med link til nettsiden?

Har googlet, men om noen har noen tips til enkelte klinikker så setter jeg pris på svar :laugh:

Anonymous poster hash: b8d8d...3e8

Vær fornøyd med det du har.

Anonymous poster hash: 5b0c8...6f5

Skrevet

Da burde ts vite at du kan ikke bruke svenske implantater når du ikke er svensk. Fordi Sverige har annen typegodkjenning enn vi har i Norge.

Anonymous poster hash: 6e966...68b
Skrevet

Da burde ts vite at du kan ikke bruke svenske implantater når du ikke er svensk. Fordi Sverige har annen typegodkjenning enn vi har i Norge.

Anonymous poster hash: 6e966...68b

Tror du svensker og nordmenn er to forskjellige menneskeraser?`

Anonymous poster hash: addb6...a7e

Skrevet

Tror du svensker og nordmenn er to forskjellige menneskeraser?`

Anonymous poster hash: addb6...a7e

Nei, men først; du må ha svensk personnummer. Du må ha henvisning fra lege, og vært hos psykolog. Det er ikke som i Norge, at du bare kan kjøpe deg bryster, det må være en reell grunn

Anonymous poster hash: 1ed24...f04

Skrevet

Du kan reise hvor du vil i verden og få utført plastisk kirurgi, også Sverige :-) Jeg har ingen konkrete klinikker å anbefale deg, men du burde google og sjekke ut mye på nett i forkant.

Er det en spesiell grunn til at du vil gjøre det i Sverige? Prismessig er det bedre i østeuropa - og de er like flinke der. Jeg vurderer det.

Anonymous poster hash: 8f7ab...177

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...