AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Jeg har ganske sensitiv hud, blir alltid så tørr her og der når kulden kommer. Nå er hodebunnen min bare helt grusom. Jeg klør og svir. Det går fint å dusje og sånn, det er ikke direkte vondt, bare ubehagelig. Tror kanskje jeg har brukt en dårlig shampo og balsam for lenge også. Har dere noen gode forslag til produkter som hjelper? Anonymous poster hash: cdc34...e1d
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 vask håret sjeldnere. Anonymous poster hash: f93ae...3be
Pooh Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Det som hjelper for meg er Paul Mitchell Tea Tree shampoo og System Professional Blance Scalp shampoo, vaske håret så skjeldent som mulig, samt unngå hårføning. Vasker også håret med kun lunkent (ikke varmt) vann. Har også lest at å smøre kokosolje i hodebunnen og la det sitte i et par timer før det vaskes ut hjelper bra. Skal også prøve ut SebaMed shampoo fra apoteket snart, da noen fortalte meg at den hjalp dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå