Gå til innhold

Typen tror alle jenter er glattbarbert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Ekte menn har hår på brystet i mine øyne." Typen min har naturlig ikke hår på brystet i det hele tatt. Er han en "uekte" mann han da? Skjegget hans vokser tregt og han trenger bare å barbere seg hver 3 dag for å se nybarbert ut, mens jeg må barbere leggene både morgen OG kveld om de skulle holdt seg glatte. Jeg blir med andre ord, veldig raskere "hårete" enn han. Det gjør vel meg til en uekte maskulin kvinne?

Du fremstår ikke særlig intelligent i teksten du skriver.

Det var for å få frem et poeng av at menn generelt er den som har kraftig hårvekst, det tror jeg du også forstår om du legger litt godvilje til.

Om du må barbere leggene to ganger om dagen så er det mulig du har høyere testosteronnivå enn det som er vanlig, og det er jo tja, maskulint enten du vil det eller ei. Du fremstiller deg ikke akkurat så intelligent du heller.

Skulle tro de verste rødstrømpene var aktive i denne tråden. Er det virkelig et så viktig standpunkt at man ikke skal barbere seg? Og at kvinner et like fine og naturlig hårete som menn er?

Anonymous poster hash: ead6e...e0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var for å få frem et poeng av at menn generelt er den som har kraftig hårvekst, det tror jeg du også forstår om du legger litt godvilje til.

Om du må barbere leggene to ganger om dagen så er det mulig du har høyere testosteronnivå enn det som er vanlig, og det er jo tja, maskulint enten du vil det eller ei. Du fremstiller deg ikke akkurat så intelligent du heller.

Skulle tro de verste rødstrømpene var aktive i denne tråden. Er det virkelig et så viktig standpunkt at man ikke skal barbere seg? Og at kvinner et like fine og naturlig hårete som menn er?

Anonymous poster hash: ead6e...e0d

Men greia er jo den at det er fjernt å dumpe noen bare fordi de ikke jevnlig barberer seg nedentil. Er jo blitt moderne at også menn barberer nedentil. Og dersom en mann har full busk rundt utstyret så kan han ikke samtidig kreve at hun er glattbarbert der nede.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av litt nå da! Dette er basert på denne fyrens erfaringsgrunnlag. Mitt personlige erfaringsgrunnlag er også at veldig mange kvinner er barberte.

Jeg skjønner selvfølgelig at mitt erfaringsgrunnlag ikke er nok for statistikk om emnet, men det er greit å ha i bakhodet at ikke alle tenker i større format.

At han synes det var ekkelt, er kanskje barnslig, men det er hans personlige oppfatning, du trenger ikke å like det, men han må da få lov å foretrekke barberte kvinner.

Det er vesentlig forskjell på å foretrekke noe, og å kalle kjæresten for unormal og uhygienisk fordi hun ikke er etter hans preferanser.

Jeg har selv en kjæreste som foretrekkker barbert, men hadde han behandlet meg på den måten der hadde ikke vi vært kjærester lengre.

Anonymous poster hash: 747af...290

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var for å få frem et poeng av at menn generelt er den som har kraftig hårvekst, det tror jeg du også forstår om du legger litt godvilje til.

Om du må barbere leggene to ganger om dagen så er det mulig du har høyere testosteronnivå enn det som er vanlig, og det er jo tja, maskulint enten du vil det eller ei. Du fremstiller deg ikke akkurat så intelligent du heller.

Skulle tro de verste rødstrømpene var aktive i denne tråden. Er det virkelig et så viktig standpunkt at man ikke skal barbere seg? Og at kvinner et like fine og naturlig hårete som menn er?

Anonymous poster hash: ead6e...e0d

Helt normalt at håret kommer tilbake på kvelden. Men det er ikke synlig. Man kjenner bare litt stubber.

Anonymous poster hash: 6543a...f1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ekte menn har hår på brystet i mine øyne." Typen min har naturlig ikke hår på brystet i det hele tatt. Er han en "uekte" mann han da? Skjegget hans vokser tregt og han trenger bare å barbere seg hver 3 dag for å se nybarbert ut, mens jeg må barbere leggene både morgen OG kveld om de skulle holdt seg glatte. Jeg blir med andre ord, veldig raskere "hårete" enn han. Det gjør vel meg til en uekte maskulin kvinne?

Du fremstår ikke særlig intelligent i teksten du skriver.

La oss se på gjennomsnittet:

En manns skjegg vokser omtrent 0,5cm til 1cm i måneden, mens til sammenligning så vokser en kvinnes kroppshår ca 0,48cm til 1,5cm i måneden. Etter 40 år vil mannens hår vokse litt raskere. Altså ingen stor og synlig forskjell hos kvinner og menn.

Det som gjør at man tror at kroppshår vokser fort, er at man fjerner hår ned til huden og dermed ser man det veldig lett når håret vokser ut, spesielt hos dem som har mørkere hårvekst. Det er altså en illusjon, håret vokser ikke så veldig fort uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar :) i går tok jeg opp diskusjonen igjen der han sa "barber deg eller så gjør vi det slutt", da lo jeg bare og sa jeg kommer ikke til å gjøre det uten jeg har lyst og får mindre lyst dess frekkere han er.... Han slo ikke opp men har vært veldig rar i hele dag. Ikke kysset meg eller noe.

Spørsmålet nå er jo hvorfor du ikke slo opp med ham?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde enkelt og greit ikke hatt sex med deg dersom du ikke fjernet hårveksten nedentil.

Men å furte som en tenåring er helt feil av ham.

Anonymous poster hash: 96fe0...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde enkelt og greit ikke hatt sex med deg dersom du ikke fjernet hårveksten nedentil.

Men å furte som en tenåring er helt feil av ham.

Anonymous poster hash: 96fe0...225

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 53269...1b2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 53269...1b2

26, og min alder har hva med saken å gjøre?

Anonymous poster hash: 96fe0...225

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26, og min alder har hva med saken å gjøre?

Anonymous poster hash: 96fe0...225

Jeg tror hun spurte fordi det er vanskelig å tro at et voksent menneske ville komme med et slikt utsagn, så det ville forklart mye om du sa du var 15.

Anonymous poster hash: dad95...3c5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun spurte fordi det er vanskelig å tro at et voksent menneske ville komme med et slikt utsagn, så det ville forklart mye om du sa du var 15. Anonymous poster hash: dad95...3c5

Du kjenner ergo ingen voksne mennesker med preferanser, som stiller krav deretter?

Bra forsøk på håpløse hersketeknikker, men prøv igjen =)

Anonymous poster hash: 96fe0...225

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner ergo ingen voksne mennesker med preferanser, som stiller krav deretter?

Bra forsøk på håpløse hersketeknikker, men prøv igjen =)

Anonymous poster hash: 96fe0...225

Hvordan prøvde jeg å "herske" deg nøyaktig? :klo:

Selvfølgelig kjenner jeg folk med preferanser, og jeg har dem selv, men å si at du ikke ville hatt sex med henne hvis hun ikke fjernet hårveksten tyder på svært lite fleksibilitet og hensynstagen til andre. Det er helt greit å ønske at kvinnen skal barbere seg, men jeg synes ikke det er helt greit å sette seg på bakbeina hvis hun ikke er glattbarbert til enhver tid. Du har selvfølgelig lov til å leve slik, men jeg synes det er veldig sært å være redd for litt hår når man er voksen.

Anonymous poster hash: dad95...3c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hva skjer med all støtten til TS? Jeg stltter typen din i denne.. Man barberer leggene når man er i ett forhold, ferdig snakka. Det er det minste man kan gjøre for å ikke "forfalle".

Det at du ikke er glattbarbert der nede, er mer en smakssak, men jeg skjønner at han er redd for hva han kan vente seg, med hårete og legger og null sex på ett halvt år..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mara2012, on 14 Dec 2014 - 22:11, said:

Haha, hva skjer med all støtten til TS? Jeg stltter typen din i denne.. Man barberer leggene når man er i ett forhold, ferdig snakka. Det er det minste man kan gjøre for å ikke "forfalle".

Det at du ikke er glattbarbert der nede, er mer en smakssak, men jeg skjønner at han er redd for hva han kan vente seg, med hårete og legger og null sex på ett halvt år..

Det er jo ikke snakk om å forfalle, hvis hun ikke pleier å barbere leggene så ofte så er det jo ingen grunn til å begynne nå 'bare' fordi kjæresten vil det. Hun må jo få gjøre ting sånn som hun er komfortabel med, hvis det betyr at hun ikke barberer seg nedentil og bare tar leggene en gang i måneden så får det være så. Det er jo hennes kropp det er snakk om tross alt.

Anonymous poster hash: a8313...464

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle barberer seg ikke nei!!

Jeg vokser, og veksler dermed i løpet av 6 uker på å ha helt glatt i 4 uker og litt hårete de to siste før jeg kan vokse igjen.

De fleste venninnene mine er ikke glattbarberte.

INGEN er vel alltid glattbarbert?

Jeg slår et slag for voks istedetfor barbering! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var for å få frem et poeng av at menn generelt er den som har kraftig hårvekst, det tror jeg du også forstår om du legger litt godvilje til.

Om du må barbere leggene to ganger om dagen så er det mulig du har høyere testosteronnivå enn det som er vanlig, og det er jo tja, maskulint enten du vil det eller ei. Du fremstiller deg ikke akkurat så intelligent du heller.

Skulle tro de verste rødstrømpene var aktive i denne tråden. Er det virkelig et så viktig standpunkt at man ikke skal barbere seg? Og at kvinner et like fine og naturlig hårete som menn er?Anonymous poster hash: ead6e...e0d

Det er vel ingen som påstår at menn IKKE er gjennomsnittelig mer hårete enn damer. Hele poenget er, som du visstnok må ha inn med teskje, er at mennesker er individer og ikke statistikk. Når du skriver "Ekte menn har hår på brystet" er det rett og slett mobbing, fordi du indirekte påstår at menn som ikke har hår der er "uekte". At du tror en må være "rødstrømpe" for å syntes det blir overkill å barbere seg hver dag er rett og slett latterlig. Jeg foretrekker selv å være glattbarbert, og det foretrekker jeg at typen også er. Men jeg er ikke så sykelig opptatt av eget utseende at jeg må barbere hver dag, livredd for at typen skal merke noen stubber. Kvinner har hår der naturlig, akkurat som menn. Der er vi like. Takler en ikke at folk har kjønnshår så burde en kanskje ikke ha sex i det hele tatt. Eller i det minste gi en advarsel på forhånd slik at man vet hvem man skal unngå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle barberer seg ikke nei!!

Jeg vokser, og veksler dermed i løpet av 6 uker på å ha helt glatt i 4 uker og litt hårete de to siste før jeg kan vokse igjen.

De fleste venninnene mine er ikke glattbarberte.

INGEN er vel alltid glattbarbert?

Jeg slår et slag for voks istedetfor barbering! :)

Så du ser stadig vekk alle venninne dine naken ? *mental images*

SÅnn helt seriøst, jeg merker at det er veldig vanlig, særlig blant yngre jenter og kvinner, men hender det skjer blant de som er litt eldre enn det, sånn fra 40-50ish. Ja, jeg frekventerer en side hvor jeg jenter og kvinner i alle aldre, som ofte viser litt av vært (lovlig selvfølgelig, 18+)

Anonymous poster hash: 130ee...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke snakk om å forfalle, hvis hun ikke pleier å barbere leggene så ofte så er det jo ingen grunn til å begynne nå 'bare' fordi kjæresten vil det. Hun må jo få gjøre ting sånn som hun er komfortabel med, hvis det betyr at hun ikke barberer seg nedentil og bare tar leggene en gang i måneden så får det være så. Det er jo hennes kropp det er snakk om tross alt.

Anonymous poster hash: a8313...464

Haha, jeg skjønner fortsatt ikke at dere forsvarer TS.. :hoho: Å barbere seg èn gang i måneden, kalles å forfalle i min verden hvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må jo få gjøre ting sånn som hun er komfortabel med, hvis det betyr at hun ikke barberer seg nedentil og bare tar leggene en gang i måneden så får det være så. Det er jo hennes kropp det er snakk om tross alt.

Anonymous poster hash: a8313...464

Det er hennes kropp og hennes valg, ja. Akkurat som at det er din manns kropp og hans valg når han legger på seg 20 kg og fortsatt forventer at du skal synes han er like digg. Det er det vanskeligere å slanke seg enn å shave av litt hår, så da såpass synes jeg man kan gjøre for partneren sin. Det er et bittelite offer i ett forhold..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...