AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Hei. Har tidligere brukt en canon pixma printer og jeg er veldig godt fornøyd med den. Denne printeren har dessverre gått ut av produksjon. Trenger derfor en ny printer. Noen her som har forslag til en ny printer? Holder meg langt unna Epson og HP printere Vektlegger følgende når jeg skal kjøpe en printer: Prioritet 1.Gjerrighet på blekk. Det vil si at printeren må kunne printe mye uten at jeg må behøve å kjøpe nye blekkpatroner. Blekkpatronene bør også være nokså billige. Prioritet 2.Kvalitet på ark som blir scanna. Prioritet 3.Innkjøpspris på printeren. Prioritet 4.Høy arkmatingskapasitet. Det vil si at man kan legge inn en god del ark omgangen. Takk for svar Anonymous poster hash: e4be1...35e
Svareren Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 (endret) Hei. Canon sine Pixma, som du har erfaring med kommer godt ut i tester når det gjelder økonomi. Om du skriver ut ofte så vil det være lønnsomt å kjøpe XL patroner med mer blekk. Men man må ikke glemme at om det går lang tid mellom utskriftene så brukes mye av blekket på rensing av dyser som tørker inn. De aller fleste multifunksjonsskrivere til tusenlappen har i dag gode scannere. Det kommer helt an på hvilken kvalitet du krever. Kan du utdype mer spesifikt hvilken bruk den er til, så kan det være lettere å komme med konkrete forslag. Om mye utskrift av tekst er prioritet så kan laser være et billigere alternativ enn blekk. Endret 11. desember 2014 av Svareren
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Jeg kjøpte en Brother for noen år siden fordi den skulle være billig i drift. Den er vel kanskje det, men jeg er ikke helt fornøyd med softwaren. Jeg har hatt en Dell tidligere, og min konklusjon er at det viktigste er å kjøpe en som har en "draft"-opsjon, som blir bra kvalitet og bruker lite blekk! Brother'en har 2 "draft"-kvaliteter, "fast normal" og "fast", men "fast" er så blekk-gjerrig at kvalitten blir for dårlig. Jeg printer nesten bare i "draft" og sparer my blekk på det. Pass også på å ikke skrive ut fulle farger i full kvalitet.. Anonymous poster hash: 3d400...d4d
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 Takk for tipsene , men jeg holder meg nok til en vanlig blekkskriver. Hva synes dere om Canon Pixma mg 6550? Anonymous poster hash: e4be1...35e
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Billigst i bruk spør du etter - laserprinter=) Det er mye å synes, men det spiller ingen rolle i det store og det hele, de fleste printere kan gjøre det samme med mindre du vil ha multifunksjonelle og ute etter spesifikke saker. Les anmeldelser. Søk f.eks Canon Pixma mg6550 review og se hva folk synes og hva slags score den får. Anonymous poster hash: 98f13...46a
Svareren Skrevet 12. desember 2014 #6 Skrevet 12. desember 2014 Mg6550 er en god maskin. Trådløs, scanner bra, god på foto/bilder, mulighet for XL blekkpatroner og dobbelsidig utskrift. Kapasitet på 100 ark i skuffen. Best i test Dinside http://www.dinside.no/931795/canon-pixma-mg6650
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå