AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Hei. Om noen der ute i det hele tatt er våkne nå har jeg et spørsmål. I 22-tiden i går kveld begynte jeg å få mageknip etter å ha spist ganske store mengder med godis og potetgull, - men når jeg prøvde å gå på do de første gangene gikk det ikke, før det etter noen runder til og fra do med magesmerter endelig kom ut noe, som først var vanlig - og så gikk over til å bli nokså bløtt. Etter denne "sjauen" har det liksom ikke gått helt over. Har ikke lenger mageknip, men er heller veldig oppblåst, og magen føles ubehagelig og lager mange "lyder". Er også ganske kvalm/uvel. Er nok litt hypokonder, så er forbaska redd for at dette er blindtarmen. Kjenner ikke noe spesielt ubehag på høyre side, har prøvd å trykke/klemme over alt, for så å slippe, men kjenner ikke noe spesielt vondt akkurat der. Så, vet dere ikke er eksperter, men noen som har opplevd lignende? Skal sies at jeg fikk tante rød på besøk i går, så har i tillegg mensensmerter, noe som gjør saken enda verre.... Det er også grunnen til mitt unormale godisinntak på en onsdag. Noen som har tips og triks der ute?Anonymous poster hash: 67ba7...6da
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Luftsmerter, mageknip. Ingen symptomer på blindtarmbetennelse. Og tro meg, det kjenner du(!) Anonymous poster hash: 416a3...93d
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Sier som brukeren over; blindtarmsmerter kjenner du, og kan ikke sammenlignes med litt luft i magen.. Anonymous poster hash: c85af...6ef
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Du har nok forspist deg... Blindtarmbetennelse begynner ofte med difuse magesmerter ofte rundt navel, kan flytte seg rundt i magen, før det går over i intense smerter på høgre side av magen.. Ro ned godtespisingen så går det nok over... Anonymous poster hash: f6fbb...845
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå