Gå til innhold

Butikken har surret bort pakken min :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg var veldig usikker på hvor jeg skulle skrive dette men legger det iallfall her.

Har vært ivrig med å bestille en del julegaver på nett, blant annet en ifra utlandet som jeg har ventet på i en måned. De har lang leveringstid så får ikke bestilt nytt før jul. Iallfall, fikk hentelapp om to pakker som jeg kunne hente på post i butikk for noen dager siden :)

Når jeg ankom så ba de om legitimasjon og jeg fikk to pakker. Ivrig som jeg var så åpnet jeg begge to men innså at dette var noe jeg ikke hadde bestilt, så leste jeg på pakkene og så at de hadde gitt meg feil. Jeg teipet igjen, gikk rett opp på butikken og leverte dem tilbake.

De letet etter pakkene som jeg egentlig skulle ha, men de fant bare den ene.

Jeg er redd for at de har levert pakken min ut til feil person så sløve som de er.. Jeg fikk jo noe som tilhørte noen andre til tross for legitimasjon osv.. De forsøkte å spore den osv men endte opp med at de noterte ned nummeret mitt og skulle prøve å løse problemet, men har ikke hørt fra dem ennå :( Føler meg ganske stresset når jeg tenker på det, men hvis de ikke skulle finne igjen pakken min, har jeg noen som helst form for rettighet i dette her eller må jeg bare glemme hele greia? :/

Hilsen en fortvilet Julenisse

Anonymous poster hash: e62cd...da5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si ifra til selger og forklar situasjonen, det er de som har betalt for frakt og i utgangspunktet kan klage og kreve erstatning for dette.

Gjør samtidig det samme med posten norge (om det er de som hadde utleveringen). De har standard klageskjema. Jeg antar du har sporingsnummer på disse to pakkene.

Du vil derfor minst få erstattet det du har betalt inkludert frakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...