AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Hvorfor skal damer klage på at menn er overfladiske når det kommer til fitte, pupper, rumpe, vekt og kropp generelt, når kvinner er overfladiske angående menns høyde, kropp og ikke minst penisstørrelse? Da må dere vel bare tåle at menn er noen "overfladiske svin", som dere sier. Skal menn like alt på deres kropp/kroppsåpninger, mens kvinner skal få ha så mange preferanser dere vil? Bare så en penistråd der en spurte om 13 cm var for lite, og der iallefall halvparten mente selve pikken var for liten/ubrukelig. Så da slipper jeg å tenke på å såre jenter som er flatbrystet, eller er vide kanskje? Anonymous poster hash: 78d68...b8e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Ble stille i fjøset fra disse damene som har svart i den andre tråden ser jeg. Den som tier, føler seg nok skyldig. Men gjør ikke meg noe hvis damer mener at det å være overfladisk er greit da. Blir jo sikkert en fin verden hcis alle går rundt og er overfladisk da..Anonymous poster hash: 78d68...b8e
Gjest avocadoen Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Hvorfor føler du det er greit å såre kvinner fordi en eller annen kvinne har sårer deg? Synes du det er min feil f.eks at en kvinne sier din pikk er liten? Hvorfor skal jeg ta påeg ansvaret om hva andre kvinner mener? Jeg sier gang på gang at en gjennomsnittlig penis er nok, men likevel får jeg gang på gang høre at slanke jenter som meg ser ut som gutter. Jeg lurer også på om jeg da skal klikke på DEG for at noen andre menn har sagt det og derfor føle at jeg skal såre deg sammen med mange andre menn som ikke har sagt noe stygt om min kropp i det hele tatt? 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Hvorfor føler du det er greit å såre kvinner fordi en eller annen kvinne har sårer deg? Synes du det er min feil f.eks at en kvinne sier din pikk er liten? Hvorfor skal jeg ta påeg ansvaret om hva andre kvinner mener? Jeg sier gang på gang at en gjennomsnittlig penis er nok, men likevel får jeg gang på gang høre at slanke jenter som meg ser ut som gutter. Jeg lurer også på om jeg da skal klikke på DEG for at noen andre menn har sagt det og derfor føle at jeg skal såre deg sammen med mange andre menn som ikke har sagt noe stygt om min kropp i det hele tatt? Nei jeg personlig bare reagerte på dobbeltmoralen om at mange mener at en mann som har normal penis, er ubrukelig. Du og de som ikke brydde seg om dette, men heller var saklig, har ingen grunn til å føle seg truffet. Reagerte på de damene som det var ganske mange av der inne, som mente den var for liten. Jeg personlig vil ikke såre jenter såklart da jeg mener det er helt bak mål. Det var ironi, og mente at hvordan kvinner skal kunne forvente at menn ikke skal være overfladiske, når mange av de selv er det? Jeg personlig føler meg ikke truffet, men bare reagerer på folk som disser ned på menn/damer som egentlig er helt normale, men som får høre at de er ubrukelige.Anonymous poster hash: 78d68...b8e
King in the North Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Nei jeg personlig bare reagerte på dobbeltmoralen om at mange mener at en mann som har normal penis, er ubrukelig. Du og de som ikke brydde seg om dette, men heller var saklig, har ingen grunn til å føle seg truffet. Reagerte på de damene som det var ganske mange av der inne, som mente den var for liten. Jeg personlig vil ikke såre jenter såklart da jeg mener det er helt bak mål. Det var ironi, og mente at hvordan kvinner skal kunne forvente at menn ikke skal være overfladiske, når mange av de selv er det? Jeg personlig føler meg ikke truffet, men bare reagerer på folk som disser ned på menn/damer som egentlig er helt normale, men som får høre at de er ubrukelige. Anonymous poster hash: 78d68...b8e Slike finnes i begge leire, blant både menn og kvinner. Selvfølgelig bryr noen seg om utseende, da det er en viktig kompatibilitetsvariabel. Akkurat som penisstørrelse kan bety noe for hvor godt to personer passer sammen. Greier man ikke bruke utstyret på en måte som gir noe til den andre parten er det klart at det blir et problem, enten man vil eller ikke. Og er det noen som syns du har for liten penis, så trenger du ikke å ofre dem en tanke. Det er deres tap, og dere passet ikke sammen i utgangspunktet
Gjest avocadoen Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Nei jeg personlig bare reagerte på dobbeltmoralen om at mange mener at en mann som har normal penis, er ubrukelig. Du og de som ikke brydde seg om dette, men heller var saklig, har ingen grunn til å føle seg truffet. Reagerte på de damene som det var ganske mange av der inne, som mente den var for liten. Jeg personlig vil ikke såre jenter såklart da jeg mener det er helt bak mål. Det var ironi, og mente at hvordan kvinner skal kunne forvente at menn ikke skal være overfladiske, når mange av de selv er det? Jeg personlig føler meg ikke truffet, men bare reagerer på folk som disser ned på menn/damer som egentlig er helt normale, men som får høre at de er ubrukelige.Anonymous poster hash: 78d68...b8e Det finnes jo også en god del menn som føler de kan hetse kvinnekroppen så mye de vil, men når de får høre noe stygt om ems egen kropp er ikke det greit. Så menn er ikke bedre enn kvinner her på forumet heller, og det er utrolig trist med de menneskene som har et behov for å rakke med på andre uansett kjønn. Jeg synes ikke bare man er overfladisk når man snakker stygt om andres kropp. Da er man et direkte kvalmt menneske også. Det blir ofte slik i kroppstråder. En person kan f.eks si "jeg eeelsker små pupper. Store pupper er så kvalmt!!" for eksempel. Går det virkelig ikke an å si at man foretrekker en ting uten å snakke stygt om den andre tenker jeg da 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #7 Skrevet 10. desember 2014 Det finnes jo også en god del menn som føler de kan hetse kvinnekroppen så mye de vil, men når de får høre noe stygt om ems egen kropp er ikke det greit. Så menn er ikke bedre enn kvinner her på forumet heller, og det er utrolig trist med de menneskene som har et behov for å rakke med på andre uansett kjønn. Jeg synes ikke bare man er overfladisk når man snakker stygt om andres kropp. Da er man et direkte kvalmt menneske også. Det blir ofte slik i kroppstråder. En person kan f.eks si "jeg eeelsker små pupper. Store pupper er så kvalmt!!" for eksempel. Går det virkelig ikke an å si at man foretrekker en ting uten å snakke stygt om den andre tenker jeg da Ja det samme tenker jeg. Det at en person foretrekker en ting, er ikke det samme som at ALLE liker det. De er en person og kan kun snakke for seg selv, men de kan i det minste gjøre det uten å rakke ned på andre.Anonymous poster hash: 78d68...b8e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #8 Skrevet 10. desember 2014 Slike finnes i begge leire, blant både menn og kvinner. Selvfølgelig bryr noen seg om utseende, da det er en viktig kompatibilitetsvariabel. Akkurat som penisstørrelse kan bety noe for hvor godt to personer passer sammen. Greier man ikke bruke utstyret på en måte som gir noe til den andre parten er det klart at det blir et problem, enten man vil eller ikke. Og er det noen som syns du har for liten penis, så trenger du ikke å ofre dem en tanke. Det er deres tap, og dere passet ikke sammen i utgangspunktet er nok litt flere kvinner en menn som har dobbelt moral mister Anonymous poster hash: 9c5ee...a86
ickyicky Skrevet 10. desember 2014 #9 Skrevet 10. desember 2014 Ågud, enda en sånn her. Er det så vanskelig å ta et lite søk og finne veien tilbake til trådene som ble posta om nøyaktig samme tema for et par dager siden? Eller er det samme menneskene som bare vil passe på at de får med seg alle som er innpå? Noen er sånn. Noen er ikke sånn. Hva med å sosialisere med mennesker dere oppfatter som ikke-dobbeltmoraliserende, i stedet for å nærmest argumentere at 'om disse menneskene skal få lov å dobbeltmoralisere, skal 'vi' også få lov!' Kjønnsgeneraliserende bullshit. 2
GudSelv Skrevet 10. desember 2014 #10 Skrevet 10. desember 2014 (endret) Hvordan vet du at det er dobbelmoral? Sjekker du om hver enkelt person motsier seg selv? Endret 10. desember 2014 av GudSelv 1
King in the North Skrevet 10. desember 2014 #11 Skrevet 10. desember 2014 er nok litt flere kvinner en menn som har dobbelt moral mister Anonymous poster hash: 9c5ee...a86 Hva får deg egentlig til å tro det? Din egen bitterhet? 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #12 Skrevet 10. desember 2014 Hva får deg egentlig til å tro det? Din egen bitterhet? erfaring med en voldsomt mange forhold og damer og bekjente veninner . Er ikke mye bitter jeg. Er bare livserfaring som du også kanskje vil få en gang=) Anonymous poster hash: 9c5ee...a86
King in the North Skrevet 10. desember 2014 #13 Skrevet 10. desember 2014 erfaring med en voldsomt mange forhold og damer og bekjente veninner . Er ikke mye bitter jeg. Er bare livserfaring som du også kanskje vil få en gang=) Anonymous poster hash: 9c5ee...a86 På tide å få noen kompiser da, så slipper du å ha et slikt skjevt bilde av verdenen Slik livserfaring, som gjør meg bitter på det kvinnelige kjønn, håper jeg at jeg aldri anskaffer meg forresten.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #14 Skrevet 10. desember 2014 På tide å få noen kompiser da, så slipper du å ha et slikt skjevt bilde av verdenen Slik livserfaring, som gjør meg bitter på det kvinnelige kjønn, håper jeg at jeg aldri anskaffer meg forresten. bitter?. Har da mange kamerater jeg. ta deg en bolle lille gutt. Vet godt hvordan ting fungerer. Hengt litt for mye med ottar gjengen eller? Anonymous poster hash: 9c5ee...a86
King in the North Skrevet 10. desember 2014 #15 Skrevet 10. desember 2014 bitter?. Har da mange kamerater jeg. ta deg en bolle lille gutt. Vet godt hvordan ting fungerer. Hengt litt for mye med ottar gjengen eller? Anonymous poster hash: 9c5ee...a86 Bra du har funnet ut hvordan ting fungerer da gamlefar Hvis det går ut på å kalle kvinner for dobbeltmoralister vil jeg helst ikke ta del i din visdom. Jeg har det nemlig greit som det er.
Gjest Eurodice Skrevet 10. desember 2014 #16 Skrevet 10. desember 2014 bitter?. Har da mange kamerater jeg. ta deg en bolle lille gutt. Vet godt hvordan ting fungerer. Hengt litt for mye med ottar gjengen eller? Anonymous poster hash: 9c5ee...a86 Hva gjorde du nettopp nå? Tråkket på kvinner som du finner usjarmerende samt hetser en mannlig bruker.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #17 Skrevet 10. desember 2014 Hva gjorde du nettopp nå? Tråkket på kvinner som du finner usjarmerende samt hetser en mannlig bruker. Slik jeg ser det var jo det faktisk den personen som startet dette her og først hetset en bruker. Og har du sett kvinne gruppen ottar før vandrerne rundt? Anonymous poster hash: 2a591...d0c
Gjest Eurodice Skrevet 10. desember 2014 #18 Skrevet 10. desember 2014 Slik jeg ser det var jo det faktisk den personen som startet dette her og først hetset en bruker. Og har du sett kvinne gruppen ottar før vandrerne rundt? Anonymous poster hash: 2a591...d0c Jeg har ikke sett andre vandrere enn natteravner her i byen. Hva kjennetegner disse som du kaller Ottarkvinner?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #19 Skrevet 10. desember 2014 Jeg har ikke sett andre vandrere enn natteravner her i byen. Hva kjennetegner disse som du kaller Ottarkvinner? Skraper opp biler og står uten for dreams showbar og skriker og hyler og ser lumsk på meg som mann som går forbi. Ser de i ny og ne i bergen ihvertfall vet ikke hvor du er fra Anonymous poster hash: 2a591...d0c
Cowboy Lotte Skrevet 11. desember 2014 #20 Skrevet 11. desember 2014 Synes det er helt greit at vi kvinner har standard når det kommer til menn. Derimot at menn kritiserer oss føler jeg blir noe helt annet og veldig feil, da vi ofte er sarte og sårbare... Veldig dårlig gjort isåfall...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå