AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Jeg brakk et bein i hånde like før sommeren. gikk med gips i 6 uker. ble fort helt bra igjen etter den var tatt av. Men her om dagen bærte jeg en tung kommode, og etterpå har det begynt å gjøre vondt der igjen. Ikke sånn kjempe vondt, men får smerter som kommer og går. blir litt verre for hver gang.. Er det mulig å knekke opp igjen sånne brudd?? Anonymous poster hash: d5ddc...4b2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 det knekker ikke på samme sted da beinet er nyere og sterkere. men det kan være at det er grodd skjevt eller at du faktisk ikke er helt i orden igjen. mange grunner til at det kan gjøre vondt folk som knekker foten kan blandt annet bruke evigheter på å trene seg opp igjen. Anonymous poster hash: 38828...6b0
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Du sier hånden... Vel, hånden består av mange, mange bein. Hvilket bein fikk du fraktur? F.eks et scaphoideum fraktur kan være smertefullt i måneder, år, eller hele livet. En fraktur i distale radius (altså ytterst på underarmen mot håndleddet) gror gjerne bra, men kan fortsatt gjøre vondt lenge. Anonymous poster hash: 80efc...831
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 det knekker ikke på samme sted da beinet er nyere og sterkere. men det kan være at det er grodd skjevt eller at du faktisk ikke er helt i orden igjen. mange grunner til at det kan gjøre vondt folk som knekker foten kan blandt annet bruke evigheter på å trene seg opp igjen. Anonymous poster hash: 38828...6b0 åja ja da har det nok ikke knekt opp igjen har ikke kjent noe før jeg bærte tungt. så tror det har grodd fint Anonymous poster hash: d5ddc...4b2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå