AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Sliter veldig med selvtiliten i forhold til å være naken med en mann. Har vært overvektig store deler av livet og hadde aldri hatt sex over 70 kg fordi jeg hatet kroppen min (spiseforstyrrelser inni bildet også). Nå har jeg gått ned og er normalvektig, men sliter fortsatt med selvtilliten i forhold til kroppen. Kan ikke skjønne at noen har lyst å se meg naken. Har havnet i et puleforhold så skjønner at det ikke stemmer (på et logisk plan, ikke emosjonelt). Har lyst å øke selvtilliten min, men hvordan gjør jeg det? Føler jeg ikke kan synes jeg har en fin kropp (noe jeg ikke gjør heller) når jeg har en valk på magen, dissende lår i tillegg til stygge pupper. Ble et veldig sytete innlegg dette. Var ikke ment sånn, men er så frustrert fordi jeg har alltid vært opptatt av sex, men "straffet" meg selv ved å ikke ha det fordi jeg var overvektig, men nå når jeg endelig er normal så klarer jeg likevel ikke å nyte det. Anonymous poster hash: cb35a...fee
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Sliter veldig med selvtiliten i forhold til å være naken med en mann. Har vært overvektig store deler av livet og hadde aldri hatt sex over 70 kg fordi jeg hatet kroppen min (spiseforstyrrelser inni bildet også). Nå har jeg gått ned og er normalvektig, men sliter fortsatt med selvtilliten i forhold til kroppen. Kan ikke skjønne at noen har lyst å se meg naken. Har havnet i et puleforhold så skjønner at det ikke stemmer (på et logisk plan, ikke emosjonelt). Har lyst å øke selvtilliten min, men hvordan gjør jeg det? Føler jeg ikke kan synes jeg har en fin kropp (noe jeg ikke gjør heller) når jeg har en valk på magen, dissende lår i tillegg til stygge pupper. Ble et veldig sytete innlegg dette. Var ikke ment sånn, men er så frustrert fordi jeg har alltid vært opptatt av sex, men "straffet" meg selv ved å ikke ha det fordi jeg var overvektig, men nå når jeg endelig er normal så klarer jeg likevel ikke å nyte det. Anonymous poster hash: cb35a...fee et ord. Jenter Anonymous poster hash: 47863...089
Gjest SånnCirka Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Hvis du sliter med at du har komplekser med kroppen din i senga, så vil det gå utover din nytelse. Prøv å flytte fokus bort fra deg og din kropp, over til hans kropp. Fokuser på de tingene ved han som tenner deg. Lukk gjerne øynene innimellom også hvis det hjelper for at du skal bli mer avslappet. Hvis dette fungerer for deg, vil fokuset ditt etterhvert havne på deg selv igjen, men da på nytelsen din og ikke hvordan du ser ut. Husk at han ligger med deg fordi han synes du er fantastisk deilig
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 et ord. Jenter Anonymous poster hash: 47863...089 Ja, jeg vet! Men kan ikke bare slutte å være jente TS Anonymous poster hash: cb35a...fee
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 Skru av lyset! :-DAnonymous poster hash: 1fa66...b23
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #6 Skrevet 26. desember 2014 Jeg sliter med det samme, men har etter hvert klart å lære meg å kutte ut tanken på hvordan kroppen min ser ut under sex, og heller nyte. Jeg rett og slett later som jeg er tynn og sexy Anonymous poster hash: eb035...7b7 1
MarieC Skrevet 26. desember 2014 #7 Skrevet 26. desember 2014 Gå til sexolog og prat om det! Det er mye bedre hvis du gjør noe nå for å få et bedre sexliv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå