emilythorne Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Ja, jeg har bestemt meg for å sende noen slike gode gammeldagse julekort. Men jeg sliter litt med hva jeg skal skrive! Noen tips? Det skal ikke være så mye. Bare noen fine ord om året som har gått og gode juleønsker.
melatonin Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Vil benytte annledningen til å takke for et innholdsrikt år, og ønsker deg/dere en gledelig jul og et godt nytt år. Evt ser frem til å lage nye minner sammen i det nye året som kommer. 1
Gjest Evans Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Mamma og pappa skriver en hel avhandling om hvordan året har vært og hva vi unga driver med. De få jeg gir julekort til er det kort og godt: ønsker dere en god jul og et godt nytt år. Skulle jeg sendt hadde jeg kanskje skrevet mer.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Det hjertet er fylt av... Anonymous poster hash: 0a042...939
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Mamma og pappa skriver en hel avhandling om hvordan året har vært og hva vi unga driver med. . Hjelp, sånne julebrev er det kleineste jeg vet! Blir bare rene skrytebrev med glansbilder til. Mye koseligere med en personlig hilsen!Anonymous poster hash: f0814...8ec
Gjest Evans Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Hjelp, sånne julebrev er det kleineste jeg vet! Blir bare rene skrytebrev med glansbilder til. Mye koseligere med en personlig hilsen!Anonymous poster hash: f0814...8ec Enig! 😝 også er det like spennende hvert år hva som faktisk blir skrevet! Nå i år er jeg veldig spent på om min samboer endelig blir nevnt i julebrevet 😳 vente i spenning! 😃
Gjest Raptuza Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 Syns heller ikke det er så fantastisk å få masseproduserte foto av kidsa med en klisjehilsen fra folk som ellers aldri tar kontakt. Eneste personlige er adressen skrevet på konvolutten. Så får man spørsmål "mamma, hvem er disse unga?"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå