AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 har prøvd å blitt gravid i flere Mnd nå! Men blir ikke gravid. Har hatt sex da jeg hadde eggløsning osv. For 2 år siden ble jeg gravid med en ex, mistet i 5 uke. Og etter det skjer det ingenting! Det er så "trist" å se at andre blir gravid med en gang! Eller noen så blir gravid etter EN ons! Urettferdig! Hva kan grunnen være! Andre som sliter med det, og hva er "grunnen"? Anonymous poster hash: 8b052...814
Gjest Wei Wei Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Du bør ikke tenke negativt før dere har prøvd i hvert fall i 1 år. I snitt tar det 6 mnd, har jeg lest. Det trenger ikke bety at noen av dere har problemmer. I tillegg 4 av 5 graviditeter avbrytes av forskjellige grunner. Noen ganger vet kvinnen ikke at hun var gravid en gang og tror at mensen er noen dager forsinket.
Gjest Solstråla88 Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Vi prøvde i nesten 2 år før vi lykkes. Etter et år har dere krav på utredning. Hos oss ble mini til den mnden vi fikk invilgen ivf og jeg la hele prosjektet på hylla for sommeren
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Stress er en utløsende faktor. Prøv og slapp av og ikke tenk så hardt på det Anonymous poster hash: 8bf07...466
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå