AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #21 Skrevet 11. desember 2014 Jeg har spurt nå, på Mail. Spent på svaret. For ja, den ene var åpenbart invitert, men når jeg spurte om min gutt kunne også, på sms i går, fikk jeg til svar at det var kun for det opprinnelige laget. Jeg visste jo allerede da at det ikke var rett, siden den andre gutten hadde gitt beskjed om at han skulle. Men valgte å ikke skrive noe fullstendig i affekt, for jeg ble veldig provosert. Og hadde egentlig nok med å trøste min sønn som var veldig lei seg.Anonymous poster hash: 4209b...41f
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #22 Skrevet 11. desember 2014 Alt mann skal grine for nå om dagen! Kanskje han som ble invitert hadde gjort mer nytte for laget, vært mer med? 'Buhu, jeg vil være med på to fotballfester'.Anonymous poster hash: 6f90b...d9d
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #23 Skrevet 11. desember 2014 Jeg har spurt nå, på Mail. Spent på svaret. For ja, den ene var åpenbart invitert, men når jeg spurte om min gutt kunne også, på sms i går, fikk jeg til svar at det var kun for det opprinnelige laget. Jeg visste jo allerede da at det ikke var rett, siden den andre gutten hadde gitt beskjed om at han skulle. Men valgte å ikke skrive noe fullstendig i affekt, for jeg ble veldig provosert. Og hadde egentlig nok med å trøste min sønn som var veldig lei seg.Anonymous poster hash: 4209b...41f Denne saken må du kjøre til topps i rettssystemet! Kontakt advokat! Jeg heier på deg!Anonymous poster hash: 6f90b...d9d
Jade Skrevet 11. desember 2014 #24 Skrevet 11. desember 2014 Jeg ville svart med det samme at det var merkelig, for han andre gutten hadde fortalt at han skulle være med.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #25 Skrevet 11. desember 2014 Ser der kom to idiotsvar her, dere har åpenbart ikke barn. Jeg har snakket med begge trenerne nå, først pr Mail og deretter på TLF, og de har lagt seg langflate. Det handler om å inkludere og være konsekvente, det var de ikke her og det er de enige i. Skaden er riktignok allerede skjedd, men vi får prøve å unngå det i framtiden. TsAnonymous poster hash: 4209b...41f 2
Gjest Ciegus Skrevet 11. desember 2014 #26 Skrevet 11. desember 2014 Ser der kom to idiotsvar her, dere har åpenbart ikke barn. Jeg har snakket med begge trenerne nå, først pr Mail og deretter på TLF, og de har lagt seg langflate. Det handler om å inkludere og være konsekvente, det var de ikke her og det er de enige i. Skaden er riktignok allerede skjedd, men vi får prøve å unngå det i framtiden. TsAnonymous poster hash: 4209b...41f Så bra at de innså at det var helt feil, da. Flott at du tok det opp! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå