lykkelige.meg Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Hvor kjøpe gresskarolje? Mulig det egentlig heter gresskarkjerneolje(?).
Katias Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Mine forslag: - Helsekostbutikker - iherb - Innvandrerforretninger - Ultra (kanskje?) - Coop (kanskje?) - Meny (kanskje?)
lykkelige.meg Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2014 Mine forslag: - Helsekostbutikker - iherb - Innvandrerforretninger - Ultra (kanskje?) - Coop (kanskje?) - Meny (kanskje?) Takk for svar. Helsekostbutikkene her har ikke :-( Invandrerbutikken har ikke, heller ikke Coop (verken Mega eller Extra), ICA har heller ikke. Meny og Ultra har vi ikke. Har i tillegg sett etter det en rekke butikker i Sverige, og et par i Finland, men finner det ikke :-( Iherb skal jeg sjekke :-) *krysser fingrene*
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 http://www.naturalis.no/kategorier/vegetabilske-oljer/gresskarkjerne-olje-detail Aner ikke om denne siden er trygg, men her har du det iallefall. Anonymous poster hash: a8244...f67
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå