Gå til innhold

Pungkos...hmmm


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei alle sammen!

Jeg har tittet innom dette forumet jevnt og trutt, og tenkte nå at jeg også ville prøve meg med et sp.mål :)

Jeg merker at pungen min er ekstremt følsom. Den elsker å bli strøket og klemt på. Den er ofte mye mer følsom enn selve penis.

Hvis kjæresten min gir meg en "handjob" og samtidig kjæler med pungen min er nytelsen maksimal og jeg varer da skjelden lenge :)

(betydelig kortere enn vanlig) :)

Jeg lurte på om dette er vanlig og i så fall om dere jenter er klar over dette?

(Kanskje et tåpelig spørsmål, men det hadde vært hyggelig med svar :)

Takk til alle for et flott forum.

-Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hei du!

jeg har merket at dere gutta blir litt "åhhhh, mmmm" når jeg kiler/beføler pungen...

den er like viktig som penis tror jeg...jeg har fått høre at jeg må suge den også, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal få en hel ballestein inn i munn...

det er det eneste jeg kan komme med i dag... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

De er da ikke så jævli digre??? :o Jeg synes det er litt ekkelt å suge på pungen, redd for å ødelegge innholdet... men det gjør jeg vel ikke har jeg funnet ut. Den må iallefall være barbert`!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Jeg har oppdaget at han nyter ekstra når jeg forsiktig masserer balla med fingrene og kysser dem mens jeg ronker han ja.

Tips: MASSE glidemiddel :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har merket meg det ,jeg også, ja...

Å massere dem forsiktig mens han er inne i meg bakfra... virker som han liker det, gitt..

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maiken,

Du har skjønt det! :wink:

Forsiktig risping med lange negler er helt digg, men det kan ikke pågå så lenge. Kan bli sår vet du :P

Litt risping med neglene i området mellom rumpehullet og baksiden av pungen er også kjempe-digg.

Ha en forrykende sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips bare:

Fyll hånda med "Liquid Love" (en varmende massasje olje) og kna pungen forsiktig, og området mellom pungen og anus.

Avslutt med og runk ham til han kommer!

Dette elsker ihvertfall samboeren min at jeg gjør med ham!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kosinga med pungen. Det har plutselig madammen begyndt med også, og jg vet ikke hvorfor. Jeg trur faktisk hu liker det bedre en meg,,, hehe..

Joda det er godt noen ganger... Det kan jeg være enig i.

Men Maiken eeehhhh Risp Risp Risp: AAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Megetvarsomt risp Kan jeg gå med på. Men det så så brutalt ut det du skrev..........

Hilsen en som er glad i ballene sine, Stein :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg presiserer: ikke KLOR :sjarmor:

risp = lettere skraping med negler.

Skjønner at du er redd for ballene dine, Stein. Ikke la dama gjøre dette like etter at du kommenterte puppene til værdama på TV2 :kul:

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...