Gå til innhold

Sex-stilling

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes stillingen ser digg ut, men jeg har kun prøvd den med en som var litt over gjennomsnittet stor. Resulterte i at han bunna meg for hvert støt, ikke digg! Men kan tenke meg at det kan være deilig med en som er litt mindre/gjennomsnittlig i størrelse.

Anonymous poster hash: dbed5...6d5

• Liker 1
Skrevet

Typen min elsker denne, liker generelt å ha bena mine på skuldrene. Men ja, man må ta det litt rolig så det ikke er vondt (selv med en gjennomsnittlig penis).

Jeg liker den også veldig godt, og som regel er det plass til å stimulere klitoris imellom også.

Anonymous poster hash: f4873...d1f
Skrevet

Elsker stillingen der. Spesielt når han tar meg skikkelig hardt.

Han har foresten en helt gjennomsnittlig penis.

Anonymous poster hash: 54e55...b45
Skrevet

Jeg er for stiv, så det gjør så sabla vondt bak låra/leggene. Strekker som pokker.

Så jeg foretrekker å ha beina litt lenger ned på overarmene hans så jeg kan bøye de ;)

Anonymous poster hash: d3602...79e
Skrevet

Både og. Hvis man starter rolig og øker tempoet gradvis, er den ganske ok. Men etter å ha blitt bunnet noe helt for jævlig i den stillingen er den ikke øverst blant mine favoritter.

Skrevet

Inngangspartiet kommer jo gjerne litt skjevt ut da i forhold til åssen anatomien i vagina er, så dersom lemmet er rimelig stort skal det ikke mye til før det bunner. Ellers en fin stilling, det dog andre varianter kanskje er å foretrekke.

Anonymous poster hash: ab048...908
Skrevet

Liker den, men man må ta det med ro og prøve seg frem. Når man finner rett rytme og evt. dybde de gangene det er en utfordring, så er det veldig deilig.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Stillingen kan være bra den, men din begrunnelse liker jeg ikke.

Endret av Arabella
Skrevet

Ja! En av mine favoritter.

Anonymous poster hash: b3044...0d7

Skrevet

Stillingen kan være bra den, men din begrunnelse liker jeg ikke.

Hvorfor nøyaktig? :klo:

Liker ikke den så godt, får ikke så mye nytelse av den...

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvorfor nøyaktig? :klo:

Liker ikke den så godt, får ikke så mye nytelse av den...

Jeg takler ikke å ikke ha bevegelsesfrihet.

Skrevet

Ja, den stillingen er deilig. Kommer ekstra dypt inn :)

Skrevet

Liker den stillingen veldig godt.

Skrevet

Bankers den der,men må være godt oppvarmet,ellers bånner han. Spruter som faen gjør jeg også.

Anonymous poster hash: 2ec2b...17d

Skrevet

For meg som mann gir det meg ikke så mye egentlig med mindre dama synes det er kjempestas. Ser det snakkes mye om bunning - gjøres det så lett her da? Fremstår ikke umiddelbart som en stilling hvor det skulle skje så lett synes jeg...

Eksen min oppfattet denne posisjonen som en hvor jeg bunnet veldig lett:

https://orgasms.org/sites/default/files/styles/facebook_thumbnail/public/book_pages/leg%20glider.jpg?itok=p0xMrNV9

Anonymous poster hash: 0481d...479
Skrevet

Helt vanlig stilling det da. Må være varsom er lett å bunne jenter i den stillingen. Er mann selv, men liker den fordi jeg får god oversikt og får gå dypt som overhode mulig.

Gjest Kariannne
Skrevet

Blir alltid bunns i den stillingen, det kan være deilig, spørs hvor i sykluser jeg er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...