Gå til innhold

Bonusdatter rapporterer alt til mor.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis hun er så stor syns jeg du kan sette deg ned med henne og fortell hvordan du opplever det. Hun kan si noe om hvorfor det er slik om hun vil- men du kan iallefall si at det ikke føles ok. Dere bor under samme tak og da dere fungere godt sammen. Hun har et ansvar for dette hun også. Mor ville jeg bare oversett om det er isfront som du sier.

Anonymous poster hash: 76c50...305

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for hetsende innlegg.

Rainbow81, mod

Skrevet

Å gå på tå rundt i huset pga henne hjelper ikke situasjonen. Det viser henne bare at det hun gjorde ikke får konsekvenser. Far må være foreldre og sette foten ned, og du må støtte han. Sett dere ned sammen med datteren og forklar hvor galt hennes oppførsel var og gi henne passende konsekvenser. Prøv å få en dialog med mor, forklar hva dere har/skal si til datteren og si dette er en oppførsel dere håper mor også forteller er upassende og ikke bør skje igjen.

Anonymous poster hash: cfa5b...054
Skrevet

Om et barn som står utenfor døren og lytter skal bli traumatisk så er det barnet lite opplyst! Og ikke barn, ungdom i dette tilfellet! Sex er ikke en synd folkens! Her i huset så vet barna at mamma og pappa koser seg innimellom og at det er et tegn på kjærlighet, vi gjør det ikke høylytt og når barna sover eller er borte. Det har skjedd en gang at mellomste gutten kom inn mens vi hadde sex, vi bare avsluttet og tok oss av gutten, han spurte ikke en gang og så ikke traumatisert ut. Det dette ungdommen gjorde og det faktummet at mor reagerer er som om hun skulle stått utenfor og tatt opp at noen bæsja... sex er naturlig, kropp er naturlig, kjærlighet er naturlig og sunt!!

Anonymous poster hash: f90fe...af9
Skrevet

Dette opplevde jeg også. Ikke at hun hørte vi hadde sex og tok det opp, men at hun rapporterte alt til moren. Hun rapporterte også kun ting hun mente var negativt. Aldri det koselige vi gjorde.

Var jenta sur på moren fikk vi også masse sladder om henne. At hun kjeftet, hadde masse fester og mannfolk. Fikk aldri penger eller klær osv.

Det jenta ikke tenkte på var at en dag kommer sannheten frem. Da moren fikk vite at jenta drev et dobbeltspill måtte hun pent legge alle kortene på bordet. Vi var faktisk ikke så slemme som hun hadde fremstilt og moren var sletts ikke det hespetreet hun klaget over at hun var når hun måtte rydde rommet. Jenta hadde vridd alt til det mest negative og lagt på endel.

I dag har moren og jeg et godt forhold. Faktisk så samarbeider vi bedre enn moren og faren gjør. Vi godtar ikke drittprat om moren og hun det samme om oss. Er det noe så snakker vi om det. Alle sammen.

Barn/tenåringer kan være utspekulerte. Derfor er det viktig at de voksne kan heve seg over det og heller samarbeide.

Anonymous poster hash: 6b123...58a
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...