Gå til innhold

Bonusdatter rapporterer alt til mor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan håndterer jeg dette? Blir paranoid. Alt blir snudd på og gjort til noe galt. Ved en anledning har hun tatt opp at vi har hatt sex på morgenkvisten (vi trodde alle sov),og latt moren høre. Galskap mener jeg.

Anonymous poster hash: adb52...e79

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan håndterer jeg dette? Blir paranoid. Alt blir snudd på og gjort til noe galt. Ved en anledning har hun tatt opp at vi har hatt sex på morgenkvisten (vi trodde alle sov),og latt moren høre. Galskap mener jeg.

nok en tråd om disse forferdelige bonusbarna ser jeg....

Anonymous poster hash: fd9d9...8d4

• Liker 3
Skrevet

nok en tråd om disse forferdelige bonusbarna ser jeg....

Barn er et produkt av sine foreldre. Har jeg sagt at barnet er forferdelig? Hvordan håndterer jeg det spør jeg!

• Liker 4
Skrevet

Barn er et produkt av sine foreldre. Har jeg sagt at barnet er forferdelig? Hvordan håndterer jeg det spør jeg!

Da får du be henne la vær da også får dere la vær å ha sex når dere "tror" alle sover!

• Liker 3
Skrevet

Var dere så høylytte? Må nok ha vært ubehagelig for henne...

Anonymous poster hash: 9fc77...9db
  • Liker 10
Skrevet

Var dere så høylytte? Må nok ha vært ubehagelig for henne...

Anonymous poster hash: 9fc77...9db

Vi var ikke høylytte, hun stod inntil døren og tok opp. Mor konfronterer oss med dette,men vil ikke at vi skal si noe til datteren. Så hva gjør man,vil ikke gjøre det verre for ungen.

• Liker 2
Skrevet

Er "mor" bestemor? Skjønner ikke helt..

Anonymous poster hash: 851d6...fb3
Skrevet

Synes det er kjempetrist at bonusdatter rapporterer på den måten. For å bruke litt egne erfaringer så fisket stemor i hvert fall veldig mye etter rapport hos oss. At hun sto utenfor og tok opp at dere hadde sex er ikke ok. Dere har faktisk rett på privatliv, barn eller ikke. Hvor gammel er hun? Jeg ville satt meg ned og tatt en prat med henne om retten til privatliv og hvor viktig det er for både dere og henne og alle rundt dere, og at det er et overtramp. Og så ville jeg prøvd å spørre om hvorfor hun ikke er komfortabel med å ta ting opp med dere. Mor kan ikke konfrontere dere med slike ting og så kreve at dere ikke skal snakke med jenten om dette. Dette er strengt tatt et problem mellom dere og bonusdatter, ikke mellom dere og mor, og da trenger dere ikke egentlig at hun "megler" eller er mellomkvinne heller.

• Liker 14
Skrevet

Vi var ikke høylytte, hun stod inntil døren og tok opp. Mor konfronterer oss med dette,men vil ikke at vi skal si noe til datteren. Så hva gjør man,vil ikke gjøre det verre for ungen.

Æsj perverst å stå ved døra og høre!!!:(

Skrevet

Synes det er kjempetrist at bonusdatter rapporterer på den måten. For å bruke litt egne erfaringer så fisket stemor i hvert fall veldig mye etter rapport hos oss. At hun sto utenfor og tok opp at dere hadde sex er ikke ok. Dere har faktisk rett på privatliv, barn eller ikke. Hvor gammel er hun? Jeg ville satt meg ned og tatt en prat med henne om retten til privatliv og hvor viktig det er for både dere og henne og alle rundt dere, og at det er et overtramp. Og så ville jeg prøvd å spørre om hvorfor hun ikke er komfortabel med å ta ting opp med dere. Mor kan ikke konfrontere dere med slike ting og så kreve at dere ikke skal snakke med jenten om dette. Dette er strengt tatt et problem mellom dere og bonusdatter, ikke mellom dere og mor, og da trenger dere ikke egentlig at hun "megler" eller er mellomkvinne heller.

Veldig enig i denne!

Vi har også ei jente her, hun blir forhørt av nor etter helgene hos oss, hvor mor har kjeftet over ditt og datt... Det er ikke ok!

Noe sier meg i denne saken at det ikke er barnet alene som har bestemt at mor skal vite alt, men at mor selv har en finger i dette. Anbefaler også å ta en prat med barnet om det, særlig over grenser og generell «taushetsplikt» på visse ting som skjer i deres hjem. Mor kan gjerne vite hvordan barnet har hatt det og eventuelt hva dere har gjort, men dette er hårreisende!

Anonymous poster hash: 72183...90f

• Liker 3
Skrevet

Traumatisk, det hjelper ikke å tro at alle sover. Skjønner godt at hun sa ifra til moren. Hvor gammel er ungen?

Hva skjedde med å låse døren og være stille?

• Liker 2
Skrevet

Traumatisk, det hjelper ikke å tro at alle sover. Skjønner godt at hun sa ifra til moren. Hvor gammel er ungen?

Hva skjedde med å låse døren og være stille?

Hva skjedde med å stå utenfor å lytte og ta opp? Gjør man det så er det virkelig ikke så traumatisk... De var stille, det var morgen og de trodde alle sov. Ja, voksne mennesker har faktisk sex.

Anonymous poster hash: 6b93e...d10

• Liker 15
Skrevet

Hvis dere er så høylytte at hun kan stå utenfor en lukket dør og ta det opp med mobiltelefonen så skjønner jeg godt at hun gjorde det.

Hun trodde nok det var mishandling eller noe og ville ha bevis.

Anonymous poster hash: 9da01...601

• Liker 1
Skrevet

Hvis dere er så høylytte at hun kan stå utenfor en lukket dør og ta det opp med mobiltelefonen så skjønner jeg godt at hun gjorde det.

Hun trodde nok det var mishandling eller noe og ville ha bevis. Anonymous poster hash: 9da01...601

Idiot.

Gå og legg deg igjen, du stod opp med feil fot

Anonymous poster hash: f6ba1...096

• Liker 11
Skrevet

Det jeg personlig ville gjort er å be din mann ta opp dette med mora og snakket med henne om hvordan dere skal løse noe slikt.

I teorien så gjør barnet ikke noe galt sånnsett (å fortelle om observasjoner) og det kan være skikkelig potensiell dårlig situasjon om dere ber henne om å ikke fortelle alt til mamma (for DET kan skade forholdet dere har til mora om barnet sier det videre).

HUSK for guds skyld å ta det opp i en vennlig tone! Viktig at mora sier ifra til barnet at det ikke er behov for info om dere.

Anonymous poster hash: f1acf...feb
  • Liker 1
Skrevet

At dere har sex på morgenkvisten, mens hun er der var åpenbart veldig dumt, men en isolert hendelse. Hovedproblemet er at du føler deg overvåket og invadert.

Det er faren til barnet som må engasjere seg i dette og finne en løsning/prøve på det. Hvis han ikke ønsker at barnets mor skal blande seg i deres privatliv, må han si det. (Han hadde ikke behøvd å informere deg om all kritikk du eventuelt får, dersom den er usaklig). Han må ta en prat med datteren, slik at han finner ut hvilke tanker hun har.

Det er synd at hele opplegget har blitt så ubehagelig for deg, og det høres ikke ut som om datteren har det greit heller. Hun er kanskje like paranoid som du er, evt mer enn deg, hvis hun overvåker deg og dere. Høres ikke ut som oppskriften på et vellykket samliv i det hele tatt. For deg går det på helsa løs, om du skal leve i dette over tid.

Kontakt familievernkontoret. Hvis samboeren din vil beholde deg, er vel han også innstilt på å rydde opp i situasjonen og stille opp for deg, samtidig som han tar seg av datteren slik at hun føler seg bedre + prøver å forklare barnets mor at hun også må sette grenser for hva som er interessant for henne å vite om deg og det som skjer hos dere.

Anonymous poster hash: 27a8d...fab
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville konfrontert ungen, likevel, med de opplysningene og gitt en lang forklaring om retten til privatliv i eget hjem. Det er ikke greit at hun står uten for døren, mens dere har sex og rapporterer til sin mor!

• Liker 7
Skrevet

Mora sa noe om det til deg???? Hjelpes.

• Liker 1
Skrevet

nok en tråd om disse forferdelige bonusbarna ser jeg.... Anonymous poster hash: fd9d9...8d4

Skjønner ikke at noen gir deg pluss.

Dette er jo en forferdelig oppførsel hun beskriver der.

Ovenfor alle.

• Liker 8
Skrevet

Jenta går på ungdomsskolen. Det er isfront mellom foreldrene,så noen dialog tror jeg dessverre ikke er mulig. Har forstått at hun er på "parti" med mor,og nevner mye. Blant annet et knust rødvinsglass i søpla. Prater vi om noe,kommer hun nærmere. Prater jeg med mine barn står hun plutselig der. Forferdelig ubehagelig. Hun er ellers en veldig grei jente. Men nå går vi alle rundt på tå syns jeg. Er jo redd det gjør vondt verre å snakke med henne. Hvis alt rapporteres til moren,er jo ikke det bra. Vil ikke utsette henne for enda mer press her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...