Gå til innhold

Magesmerter


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter med noen rare magesmerter.

Jeg får følelsen av å bli oppblåst, blir også det med utstående mage. Det blir et smertefult trykk i øvre del av magen. Føler nesten som hjerte ikke har plass å slå, noe det selvsagt har. Blir bedre når jeg raper evnt promper. Må nesten trekke pusten dypt. Feks drikker cola og får raper godt.

Hadde betennelse i magen i sommer, gikk på nexium. Mn ble god, har etter dette hatt perider med slike anfall. Noen som kjenner det igjen ?

Anonymous poster hash: 3156f...d34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det sånn konstant. Jeg har betennelse i magen kronisk. Kan høres ut som det er tilbake?



Anonymous poster hash: a344a...a3e
Skrevet

Jeg har det sånn konstant. Jeg har betennelse i magen kronisk. Kan høres ut som det er tilbake?

Anonymous poster hash: a344a...a3e

Fryktet noe sånn ja :/ Men er liksom så rare og skumle symptomer. Er liksom så trykk at jeg føler seg må trekke pusten dypt, og at alt er så trykket at det døles som jeg kan besvime. Gjør selvsagt ikke det å har ikke vært i nærheten men følelsen når det trykker på verst. Men det er normalt for betennelse da? Er lei av at det virker som legen ikke hører på meg!

Anonymous poster hash: 3156f...d34

Skrevet

Fryktet noe sånn ja :/ Men er liksom så rare og skumle symptomer. Er liksom så trykk at jeg føler seg må trekke pusten dypt, og at alt er så trykket at det døles som jeg kan besvime. Gjør selvsagt ikke det å har ikke vært i nærheten men følelsen når det trykker på verst. Men det er normalt for betennelse da? Er lei av at det virker som legen ikke hører på meg!

Anonymous poster hash: 3156f...d34

Har det akkurat likt. Når jeg var yngre hadde jeg også panikkangst, og den følelsen i magen har holdt meg våken i den anledning mang en gang. Det er utrolig ubehagelig. Men ja, det er "dessverre" normalt.

På det verste klarer jeg ikke trekke pusten skikkelig heller og jeg får skikkelig hjertebank. Men nexium hjelper noe, uten at det tar det bort på noen måte.

Anonymous poster hash: a344a...a3e

Skrevet

Prøv en runde med Silicea for mage/tarm. Fås på helsekost. Et lite vidundermiddel for ulik mageproblematikk. Ta det som en kur.



Anonymous poster hash: f4476...9bd
Skrevet

Takk for gode svar :)

Innimellom får jeg også smerter i magen etter toalettbesøk. Er dette dårlig tegn? Får bestille meg legetime! Skal snart i forbindelse med en operasjon får nevne det da.

Anonymous poster hash: 3156f...d34

Skrevet

Takk for gode svar :)

Innimellom får jeg også smerter i magen etter toalettbesøk. Er dette dårlig tegn? Får bestille meg legetime! Skal snart i forbindelse med en operasjon får nevne det da.

Anonymous poster hash: 3156f...d34

Det får jeg også. Går an å prøve Visiblin mot tarmproblemer.

Anonymous poster hash: a344a...a3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...