Gå til innhold

Rutinetest av klamydia

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da det kan se ut som om det blir en ny partner på meg i nær framtid, og jeg tenkte derfor å ta en rutinesjekk mot klamydia og mykoplasma.

Jeg trodde det var bare å levere en urinprøve så lenge man ikke har noen symptomer, men på mitt legekontor fikk jeg beskjed om at jeg måtte ha time hos fastlegen slik at han fikk "spørre meg ut". Det er jo ikke akkurat snakk om at jeg er ute og flagrer, liksom...

Er dette egentlig vanlig?

Anonymous poster hash: 4f96a...f61
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da det kan se ut som om det blir en ny partner på meg i nær framtid, og jeg tenkte derfor å ta en rutinesjekk mot klamydia og mykoplasma.

Jeg trodde det var bare å levere en urinprøve så lenge man ikke har noen symptomer, men på mitt legekontor fikk jeg beskjed om at jeg måtte ha time hos fastlegen slik at han fikk "spørre meg ut". Det er jo ikke akkurat snakk om at jeg er ute og flagrer, liksom...

Er dette egentlig vanlig?

Ja det er vanlig. Men timer til klamydiatesting er gratis. Syntes det hadde vært rarere om du bare kunne levere prøven.

Anonymous poster hash: b0d78...176

Skrevet

Når jeg tok rutinetest var det ikke urinprøve for klamydia, men en swab prøve. Vet ikke om du er mann eller kvinne, men det måtte hvertfall legen gjøre selv.

Skrevet

Ja det er vanlig. Men timer til klamydiatesting er gratis. Syntes det hadde vært rarere om du bare kunne levere prøven.

Det er jo ingen symptomer, bare en rutinesjekk. Hvorfor skal jeg da innom legen? Særlig når man snart får kjøpt testen på Narvesen (vel, nesten, da...)

Skrevet

Nå kan man f.eks. hente et testsett på Boots apotek, og sende inn en urinprøve.

Skrevet

Nå kan man f.eks. hente et testsett på Boots apotek, og sende inn en urinprøve.

Link? er det gratis???

Anonymous poster hash: 26733...cb8

Skrevet

Det er jo ingen symptomer, bare en rutinesjekk. Hvorfor skal jeg da innom legen? Særlig når man snart får kjøpt testen på Narvesen (vel, nesten, da...)

Fordi jeg sytes det er rart med tester uten å snakke med legen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...