Gå til innhold

Girliiiiiiies!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

:sjenert: Hellu...

Koselig at du er tilbake.. du har vært savnet .. spesielt på enkelte dager hvor vi bare har kosa oss og lekt...

:ler: .. (godt å ha vært alene på kontoret innimellom)

-- men det virker som du har hatt det bra..'

.. Nå starter jeg ferie .. så jeg blir bare innom litt av og til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl
:hoppe: Bille!!! Godt å se deg også! Blir vel mer leking utover høsten tenker jeg, blir mye til og fra her framover.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt mindre med på leking fremover, blir mye mer å gjøre på jobb og masse kursing og seriøse saker!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: .. og jeg jobber fælt for å ta ogjen Suzy med antall innlegg.. :ler: .. så etter ferien.. da er jeg klar for mer leking.. :sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Jeg blir litt mindre med på leking fremover' date=' blir mye mer å gjøre på jobb og masse kursing og seriøse saker!!! :sjarmor:[/quote']

Viktigper!

Selv har jeg aldri hatt tid til å leke, fordi de har vært alt for mange viktige ting å gjøre til at jeg har kunnet avse tid til tøys!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jenter, når skal dere innse at det er leking som gjør dagen bra? Møter og seriøse ting er kjedelige saker (selv om det blir en del av det her i gården også :-? )

Ja til lek! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Viktigper!

...

klart det!! Jeg har blitt Markedsanalytiker jo!! :sjarmor::ler:

eller jobber med å bli det ihvertfall.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:ler: Der fikk jeg svar på det, gitt, har aldfri fått spurt deg om det, og var litt nysgjerrig... fnis...

Forresten så har neglene blitt bedre nå, til alle dere som måtte lure på det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde jo opplagt ha noe med busker å gjøre synes jeg ...

:sjenert: Hellu....

(har det blitt noe helluing i buskene i det siste - det må jo være hyggeligere nå - når du ikke trenger paraply??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

:sjenert: Hellu....  

(har det blitt noe helluing i buskene i det siste - det må jo være hyggeligere nå - når du ikke trenger paraply??)

blitt lite helluing i buskene, litt i går, men det gir fremdeles ikke noe resultat.. :-? :-(

Idag skal jeg faktisk flytte kontor etter jobb!!! :sjarmor: sjefen blir igjen og hjelper meg! :ler: så da blir det heller ikke mye helluing i buskene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God flytt da .. men "vi tror det ikke før vi får se det"... :ler: (Hvor lenge har du prøvd å få gjort det forresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo derfor sjefen tilbød seg å bli igjen etter arbeidstid å hjelpe meg!!! Da har jeg ingen unnskyldning for å være træg lenger!!!

Så, i morgen skriver jeg fra nytt kontor!! :sjarmor:

Skal kjøpe meg blomster og ta med bilder og gjøre litt utta det på ny-kontoret mitt!! blir kooooselig det!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...