Gå til innhold

Bør homofobe få adoptere?


Gjest anonym

Bør homofobe få adoptere?  

2 stemmer

  1. 1. Bør homofobe få adoptere?

    • Nei
      10
    • Absolutt ikke!
      10
    • Nei, er du gal?
      9


Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Bør folk som har fordommer mot andre mennesker i få lov til å adoptere?

Hvordan skal disse menneskene kunne lære sine barn noen av de mest grunnleggende verdier i livet, som for eksempel respekt, åpenhet og toleranse også for andre holdninger enn de man selv forfekter?

Det er jo ingen menneskerett å få barn, og vi må hele tiden ha barnas beste i tankene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TomKrus

Tror faktisk ekstremt fordomsfulle mennesker vil få problemer med å adoptere. Og av en eller annen grunn ser jeg ikke for meg at slike mennesker ønsker å adoptere heller, så tiden er uansett ikke inne for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla
som for eksempel respekt, åpenhet og toleranse også for andre holdninger enn de man selv forfekter?

Snakk om å skyte seg selv i foten :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Snakk om å skyte seg selv i foten :hoho:

Når Valhalla snakker om å skyte seg i foten, skal man høre etter, for dét kan han!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

:hoho:

Genisalt trøffel. Men jeg svarte ikke fordi jeg mener at også de skal få adoptere :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Mulig det Trøffel,men du har tydeligvis ikke lært av mine eventuelle feil. Det er så morsomt å høre folk anklage andre for å være intolerante når de selv er det.

Jeg er ikke homofob heller,har vært på homobar jeg. Har til og med blitt forsøkt sjekket opp 3 ganger av homofile uten at jeg har fått noe raserianfall av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Mulig det Trøffel,men du har tydeligvis ikke lært av mine eventuelle feil. Det er så morsomt å høre folk anklage andre for å være intolerante når de selv er det.

Jeg er ikke homofob heller,har vært på homobar jeg. Har til og med blitt forsøkt sjekket opp 3 ganger av homofile uten at jeg har fått noe raserianfall av den grunn.

Hvorfor trenger du å si slik til oss? Føler du ikke at dine handlinger prater for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agurk

Alle mennesker har vel en eller annet fordom så skulle bare de fordomsfrie få barn hadde det ikke vært mange av oss :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valhalla

Han lagde parodi på mitt innlegg og anklaget meg indirekte for å være homofob. Jeg er ikke det,så jeg tenkte jeg kunne opplyse om det. Kanskje det åpner øynene hans for at folk kan ha andre meninger om f.eks homoadopsjon uten å hate eller sterkt mislike homofile generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg spurte en kamerat av meg som har adoptert to barn. Han sa at fordomsfulle mennesker ikke blir regnet som egnet iht. adopsjon. En må gå gjennom flere intervjurunder, osv for å luke ut uegnede fosterforeldre. Men - en kan jo seff lyve, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
...homofob. Jeg er ikke det' date='så jeg tenkte jeg kunne opplyse om det. [/quote']

Viktig infomasjon, jeg siterer deg så du får sagt det flere ganger.

Takk skal du ha!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, homofobe bør ikke få adoptere.

De som har så snevert syn at de tror alle som er mot homofil adopsjon er homofobe bør heller ikke få adoptere.

I begge disse kategorien finnes mennesker som stempler andre uten å lytte.

MP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Nei, homofobe bør ikke få adoptere.

De som har så snevert syn at de tror alle som er mot homofil adopsjon er homofobe bør heller ikke få adoptere.

I begge disse kategorien finnes mennesker som stempler andre uten å lytte.

MP

BRA!!

Du har tatt selve poenget med tråden! Endelig!

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk ekstremt fordomsfulle mennesker vil få problemer med å adoptere. Og av en eller annen grunn ser jeg ikke for meg at slike mennesker ønsker å adoptere heller' date=' så tiden er uansett ikke inne for det.[/quote']

Det tror jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...