AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Noen som har hatt dette og vet hva det kan være? Har googla litt etter symptomer, men det blir man jo nesten sykere av. På fredag kveld fikk jeg sykt vondt i magen, nesten så jeg trodde det var nyrestein (det har jeg nemlig hatt før), men det var på feil sted. Kjempevondt på høyre siden i magen. Jeg tåler egentlig ikke hvete, men kan spise litt, så jeg trodde det var pga at jeg hadde spist noe jeg ikke tålte. Men det var så vondt at jeg måtte legge meg kvart over ni og ikke greide å ta av meg klærne, og lå i samme stilling hele natta. Tok Ibux, og det ga seg etter hvert. Det samme skjedde natt til søndag, men ikke like langvarig. På dagen var jeg helt fin, bare litt nummen. Igjen natt til mandag, da enda mindre, men intenst. På søndag på dagen var jeg i god form og trente til og med. Når det er sånn er det så vondt at jeg stønner og må puste dyyyypt. Smertene er på høyre side i magen. Når det er numment, som nå, er det rett under ribbeinet på høyre side, og ømt å trykke der. Google sier gallestein, men jeg er ikke noe overvektig, har ikke overslanka meg på kort tid eller hatt elendig kosthold over lang tid. Jeg spiser sunt og trener mye. Har ikke noe lyst til å styre med lege, så jeg vil at noen skal si at "dette har jeg hatt, det var ufarlig og gikk over av seg selv!" Neida. Jeg vil gjerne vite hva det er og om jeg må til lege. Anonymous poster hash: 24c9f...7d6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Eneste måten å utelukke gallestein på er UL. Du må være fastende minst 4 timer før undersøkelsen. Gå til legen din og ytre din bekymring så vil h*n sikkert henvise deg til undersøkelse. Evt vil noen blodprøver bli tatt, dette er ikke sikre prøver, men kan gi en indikasjon om noe foregår Anonymous poster hash: 67a0a...0e8
melatonin Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Alle kan få gallestein. Bestill legetime, her blir du ikke klokere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå