Claude Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Hei! For en god stund siden (begynner å nærme seg ett år) hadde jeg et ONS med en fyr, og det er noe av det beste jeg har opplevd. Det er som kjent ikke ofte man er heldig med sexen under et one night stand, men denne fyren kunne virkelig sakene sine! Vi hadde en helt utrolig kjemi i senga som jeg aldri har vært borti før, selv ikke i lengre forhold. Uansett, når hyrdestunden var over var jeg nødt til å komme meg hjem ettersom jeg skulle rekke et fly hjem neste morgen. Han ga meg nummeret sitt og sa at dette måtte vi gjøre igjen. Men ettersom jeg bodde i en helt annen by, hadde vi ikke noe videre kontakt over sms. Han la meg derimot til på facebook dagen etter. I ettertid sendte han også forespørsel om å følge meg på IG. Nå har jeg flytet til samme by grunnet studier. Jeg tenkte mye på hva som ville skje om jeg skulle være så heldig å møte han ute på byen, men regnet egentlig med at han hadde mistet interessen for meg og at det bare kom til å være kleint. Men en kald kveld sto jeg i kø utenfor et utested, og plutselig dukket han opp. Han er kompis av en venninne som sto i kø sammen med meg (det var slik vi møttes), så mens jeg var klein og så ned i bakken, slo de av en prat. Utover kvelden og etter et par øl ekstra, sto vi plutselig i het omfavnelse utenfor utestedet, og det hele endte hjemme i senga. Før vi satte i gang sa han at vi skulle gjøre det like bra som sist, og jeg var jo naturligvis enig. Han sparte ikke på kommentarene om hvor fin og deilig han syntes jeg var, og denne gangen sov vi også sammen. Han dro derimot tidlig neste morgen fordi han ikke fikk sove (hadde ikke skaffet meg gardiner ennå, så sola skinte rett inn på morgenkvisten). Han takket for en fin natt og kysset meg farvel. I ettertid har vi også matchet på tinder, forresten Men dessverre har vi ikke hatt noe videre kontakt. Jeg er veldig interessert i møte denne fyren igjen. Synes han er en skikkelig koselig gutt (er iaf mitt intrykk etter to netter med han), og venninen min sier han er en kjernekar. MEN tror dessverre han bare er keen på sex, og ikke resten av pakka. Jeg er vanligvis ikke typen til å bli betatt etter random sex, men det er noe ved ham som er så sinnsykt tiltrekkende. Problemet mitt er bare at dette er så utrolig forvirrende. Han liker bilder av meg både her og der i hytt og pine og matcher med meg på tinder, men jeg er jo vedlig klar over at det er snakk om et mer overfladisk nivå. Sååå… Jeg er egentlig veldig usikker på om det er innafor å sende han en melding og høre om han er interessert i å møte meg? Og så får jeg evt. bare ta det derfra… Har dere noen lignende erfaringer? Og ettersom dere er utenforstående, kanskje dere kan hjelpe meg litt med hva han vil?
Gjest Nanna87 Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Been there dont that. Og når får du ikke sove fordi du tenker på han?
Teethgrinding Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Man sparer seg selv for mye problemer ved å faktisk ikke ha One Night Stands. Det er kanskje en idé å ta en pause mellom sengeslagene slik at man kan bli kjent med personen bak pikken, so to speak. Ring han og spør om han vil spise middag eller treffes på café. Det er sånn normale forhold bygges: Ansikt til ansikt kommunikasjon, ikke følelsesløs puling. 5
Ulla Ullsokk Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Ta kontakt, selvsagt! Så får du vite hvor du står! Lykke til!
draug 75 Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Kanskje er han bare interessert i sex, kanskje noe mer. Og kanskje du klarer å få han interessert i mer enn bare sex. Hvis du ikke tar kontakt, så får du ingen ting.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Hva er det som gjør at så mange folk ikke evner å bare snakke om ting? Be han hjem til deg på middag og vin og ta en prat. Min erfaring er at det beste i slike situasjoner for å få et ærlig svar er å spørre rett ut om det kun er aktuelt med sex, eller om man er åpen for noe mer. At det er greit å vite selv hva man skal legge i det.Det er dog veldig viktig hvis du faktisk skal få et helt ærlig svar å ikke gi inntrykk av at det ikke blir sex hvis det kun er det som er interessant, da kan du fort få noen som lyver for å få seg noe. Jeg har på forhånd sagt i fra at jeg kun ønsker sex med de det har vært aktuelt for, har spart meg for vanvittige mengder drama og misforståelser. Anonymous poster hash: abd85...b64 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #7 Skrevet 10. desember 2014 Det er jo bare å sende melding det. Kvinn deg opp! Anonymous poster hash: 76b0e...19f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå