Mr.Student1992 Skrevet 9. desember 2014 #21 Skrevet 9. desember 2014 Hehe, så bra svart Ble inspirert Anonymous poster hash: 6b80f...e39 Intet er som å inspirere andre!
Polly Ester Skrevet 9. desember 2014 #22 Skrevet 9. desember 2014 Det finnes ingen spesiell fasit etter min mening. For min del kommer det litt an på situasjonen. Hva jeg svarer på ting, kommer litt an på dagsformen, humøret, hvordan hun ser ut, hvilket inntrykk jeg får av henne, hva jeg eventuelt er nysgjerrig på eller annet. Formålet kan variere - alt fra pulevenn/ONS til noe seriøst, selv om det skal sies at jeg til nå har vært mindre på "jakt" etter noe seriøst. Eksempler på hva jeg kunne finne på å svare på spørsmålet "hvem er du?": "Vær hilset, frøken! Jeg er kanskje ikke den du tror jeg er, men hvem er egentlig du?". "Det hadde du likt å vite! Gjett!". "En som skal sjarmere deg i senk! Og, hvem er så du?". "En som tenkte å spørre deg om en ting!". "En som elsker å få det spørsmålet! Hva med deg?". Anonymous poster hash: bdf61...468 Liker ikke "ja, det hadde du likt å vite" - ser for meg en person som er litt høy på seg selv. Liker heller "En som skal sjarmere deg i senk" for det er litt sjarmerende i seg selv.
AnneSuss Skrevet 9. desember 2014 #23 Skrevet 9. desember 2014 Er det et mål for deg å ikke få folk til å skrive til deg på Tinder? For min del som en 22 årig ungkar og selverklært sjekkeekspert, de få gangene jeg har stilt spørsmålet om "hvem du er", så gjør jeg det litt på tull. Kanskje fordi jeg kjeder meg litt og er nysgjerrig på hva folk faktisk vil svare på akkurat det. Nå har riktig nok ingen stilt meg spørsmålet om hvem jeg er, men jeg hadde nok svart noe så relativt tilfeldig som for eksempel: "Vær hilset, frøken! Jeg er kanskje ikke den du tror jeg er, men hvem er egentlig du?".Anonymous poster hash: bdf61...468 Nei, det er ikke målet mitt, men om vedkommende ikke forstår humoren i et sånt svar, så er det vel kanskje greit at det ikke blir en samtale av det.
Mr.Student1992 Skrevet 9. desember 2014 #24 Skrevet 9. desember 2014 Nei, det er ikke målet mitt, men om vedkommende ikke forstår humoren i et sånt svar, så er det vel kanskje greit at det ikke blir en samtale av det. Burde det ikke begynne å ringe en bjelle, dersom du har testet ut en replikk opptil flere ganger og ingen svarer?
Mr.Student1992 Skrevet 9. desember 2014 #25 Skrevet 9. desember 2014 Liker ikke "ja, det hadde du likt å vite" - ser for meg en person som er litt høy på seg selv. Liker heller "En som skal sjarmere deg i senk" for det er litt sjarmerende i seg selv. Ja, folk er forskjellige! Noen liker enkelte ting, andre ikke. Jeg har en opplevelse av at det kan være lurt å se an personen litt (i den grad det lar seg gjøre), før man setter i gang. Avslutningsvis må jeg for øvrig si meg enig i at jeg tror "en som skal sjarmere deg i senk", i de fleste tilfeller er en bedre replikk. 1
Polly Ester Skrevet 9. desember 2014 #26 Skrevet 9. desember 2014 Jeg fikk melding av en fyr en gang som sa han skulle trollbinde meg. Det falt i god jord hos meg i hvert fall. Han var veldig flink å skrive spennende etterpå også, så han trollbandt meg med ord, ja. Men det er som du sier Mr. Student. Alle er forskjellige og liker forskjellige ting. 1
AnneSuss Skrevet 9. desember 2014 #27 Skrevet 9. desember 2014 Burde det ikke begynne å ringe en bjelle, dersom du har testet ut en replikk opptil flere ganger og ingen svarer? Høres jo ut som jeg har svart dette hundre og ørten ganger. Det har skjedd maks 3 ganger, gjerne med personer jeg allerede har vært i tvil om jeg skulle like eller ikke. Jeg griner så absolutt ikke over dette, men synes det er litt interessant å se at personer som stopper samtalen eller ikke fortsetter samtalen etter er sånt type utsagn fra meg gjerne er de som stiller spørsmål av typen "hvem er du?" eller andre litt håpløse/teite spørsmål. De som ikke stiller denne typen spørsmål opplever jeg oftere at forstår humoren min i meldinger og samtalen holder gjerne lenger. Ikke la det være en generalisering, det er helt sikkert ikke det som er tilfellet hver eneste gang, men det er hva jeg har opplevd så langt. 1
Mr.Student1992 Skrevet 9. desember 2014 #28 Skrevet 9. desember 2014 Jeg griner så absolutt ikke over dette Ikke det? men synes det er litt interessant å se at personer som stopper samtalen eller ikke fortsetter samtalen etter er sånt type utsagn fra meg gjerne er de som stiller spørsmål av typen "hvem er du?" Stopper samtalen eller ikke fortsetter samtalen, går vel grovt sett og strengt tatt ut på det samme. Det kan for øvrig hende at de du mener typisk kunne stilt det spørsmålet, ikke er så typisk for dem likevel. Ikke la det være en generalisering, det er helt sikkert ikke det som er tilfellet hver eneste gang, men det er hva jeg har opplevd så langt. Generalisering er et sterkt ord! Det tror jeg vi alle skal være noe forsiktig med å benytte. Det ser uansett ut til at du vil komme lenger ved å ikke bruke den replikken, enn ved å bruke den. Om den hadde funket på meg? Tja, hvem vet? Du kan jo prøve.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå