Gå til innhold

"hvem er du?" på tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når noen spør: hvem er du? på tinder, hva skal man svare da? jeg er ikke fan av laaange mld om meg.

Anonymous poster hash: 1e596...e56
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si bare navnet ditt.

Anonymous poster hash: ccc68...a3c
Skrevet

Skriv navnet ditt.

Anonymous poster hash: 4b6d5...da5
Skrevet

Navnet står der jo allerede sammen med alder.

Anonymous poster hash: 2c05b...673
  • Liker 2
Skrevet

Når folk sier navnet sitt er det rimlig tilbakestående. Navnet og alder er det første og eneste man ser før man ''liker'' + bildene. Åja, liksom.. Men igjen så er det et veldig teit spørsmål å stille. Hva skal man svare?

Jeg svarer tilbake: hva mener du jeg skal si, utenom det åpenbare.

Kanskje litt avvisende, men når folk spør sånn så bare..slutt å gjør livet mitt vanskelig :grine:

Så nå fikk du et svar på det.

• Liker 3
Skrevet

Liker absolutt ikke å få det spørsmålet! Har tre svar"alternativer" jeg pleier å bruke:

- jeg er meg, hvem er du? (Evnt navn og by)

- jeg er ikke "hva enn morsomt som jeg føler passer"

- jeg er "navn", "alder", "by" "liker" "utseende"... Ordentlig utbrodering, men ingenting stemmer med hva de får ut i fra profilen! Utrolignok er det få som svarer meg etter dette :P

Skrevet

Jeg er ei jentte som liker xxxxx , xxxxx og xxxxxxxx. Hva med deg?

Skrevet

Navnet står der jo allerede sammen med alder.

Anonymous poster hash: 2c05b...673

Ja, nettopp. Dumt spørsmål = dumt svar

Anonymous poster hash: 4b6d5...da5

• Liker 2
Skrevet

Slike mld trenger du egentlig ikke å svare på. Folk får skrive litt mer ordentlige mld hvis de vil ha noen respons :tongue:

• Liker 3
Gjest EspenAskeladd
Skrevet

I'M BATMAN*

Viktig med entusiasme.

• Liker 1
Skrevet

Navnet og alder er det første og eneste man ser før man ''liker'' + bildene.

Det er jo ikke riktig, under alle bilder er det tre trykk alternativer. Liker ikke (swipe left), se mer (info/profil), liker (swipe right). Jeg trykker alltid på denne "i'en i midten for å se felles interesser og profiltekst før jeg liker bildet. Mange har ikke profiltekst, men noen har.

For å svare på trådstarters spørsmål så svarer jeg ikke på sånne meldinger på tinder, fordi jeg ikke aner hva jeg skal svare. Lite tomt som "hei hva skjer" spør du meg.... Men så skal det sies at jeg heller aldri har møtt noen fra tinder fordi jeg slutter å svare dem når samtalen ikke er interessant lenger. :P

Anonymous poster hash: ff08f...fec

Skrevet (endret)

Går vell ann å være litt mer positiv og svare litt lenger en rett frem.

Endret av Bergensstolthet
Skrevet

De fleste har null tekst, bare et par bilder. Å skrive en "interessant" melding blir heller vanskelig da.

Gjest tomasjj
Skrevet

Hvem er du?

Svar: Hva slags spørsmål er det da?

Vær mer spesifikk.

Skrevet

Skal jeg fortelle deg en hemmelighet?

Det er ei felle.

8 av 9 menn svarer hva de jobber med på ei sånn melding.

Skrevet

Liker absolutt ikke å få det spørsmålet! Har tre svar"alternativer" jeg pleier å bruke:

- jeg er meg, hvem er du? (Evnt navn og by)

- jeg er ikke "hva enn morsomt som jeg føler passer"

- jeg er "navn", "alder", "by" "liker" "utseende"... Ordentlig utbrodering, men ingenting stemmer med hva de får ut i fra profilen! Utrolignok er det få som svarer meg etter dette :P

Er det et mål for deg å ikke få folk til å skrive til deg på Tinder?

For min del som en 22 årig ungkar og selverklært sjekkeekspert, de få gangene jeg har stilt spørsmålet om "hvem du er", så gjør jeg det litt på tull. Kanskje fordi jeg kjeder meg litt og er nysgjerrig på hva folk faktisk vil svare på akkurat det.

Nå har riktig nok ingen stilt meg spørsmålet om hvem jeg er, men jeg hadde nok svart noe så relativt tilfeldig som for eksempel: "Vær hilset, frøken! Jeg er kanskje ikke den du tror jeg er, men hvem er egentlig du?".

Anonymous poster hash: bdf61...468

• Liker 2
Skrevet

Er det et mål for deg å ikke få folk til å skrive til deg på Tinder?

For min del som en 22 årig ungkar og selverklært sjekkeekspert, de få gangene jeg har stilt spørsmålet om "hvem du er", så gjør jeg det litt på tull. Kanskje fordi jeg kjeder meg litt og er nysgjerrig på hva folk faktisk vil svare på akkurat det.

Nå har riktig nok ingen stilt meg spørsmålet om hvem jeg er, men jeg hadde nok svart noe så relativt tilfeldig som for eksempel: "Vær hilset, frøken! Jeg er kanskje ikke den du tror jeg er, men hvem er egentlig du?".

Hva mener du man skal svare da? :P

Anonymous poster hash: 29294...78c

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du man skal svare da? :P

Anonymous poster hash: 29294...78c

Det finnes ingen spesiell fasit etter min mening. For min del kommer det litt an på situasjonen.

Hva jeg svarer på ting, kommer litt an på dagsformen, humøret, hvordan hun ser ut, hvilket inntrykk jeg får av henne, hva jeg eventuelt er nysgjerrig på eller annet. Formålet kan variere - alt fra pulevenn/ONS til noe seriøst, selv om det skal sies at jeg til nå har vært mindre på "jakt" etter noe seriøst.

Eksempler på hva jeg kunne finne på å svare på spørsmålet "hvem er du?":

"Vær hilset, frøken! Jeg er kanskje ikke den du tror jeg er, men hvem er egentlig du?".

"Det hadde du likt å vite! Gjett!".

"En som skal sjarmere deg i senk! Og, hvem er så du?".

"En som tenkte å spørre deg om en ting!".

"En som elsker å få det spørsmålet! Hva med deg?".

• Liker 2
Skrevet

"Vær hilset, frøken! Jeg er kanskje ikke den du tror jeg er, men hvem er egentlig du?".

"Det hadde du likt å vite! Gjett!".

"En som skal sjarmere deg i senk! Og, hvem er så du?".

"En som tenkte å spørre deg om en ting!".

"En som elsker å få det spørsmålet! Hva med deg?".

Hehe, så bra svart :) Ble inspirert ;)

Anonymous poster hash: 6b80f...e39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...