Gå til innhold

Vondt "der nede/inne"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,
jeg har milde/middels smerter i nedre mageregion, vulvaen eller vagiaen for de som vil.. Det startet for ca 3 måneder siden som lett ubehag/murring men nå er det akuratt som jeg har "hold" der inne og det kjennes hele tiden. Jeg har tatt tre graviditetstester fordi murringen som var der i starten (nå gått over til smerter) kan sammenlignes med når man er gravid eller har eggløsning. Jeg har pr dags dato et uaktivt sexliv, men hadde partner i sommer. (Nå tror jeg ærlig talt at det bare hadde gjort vondt å ha sex, jeg blir heller ikke opphisset lenger, men det kan også ha sammenheng med antidepressiva jeg går på)

Det er ikke urinveisinfeksjon. Kan det være endometriose, kreft eller kjønnssykdom??

Jeg er redd for å gå til gynekolog da jeg er redd for å bli tatt som hypokonder, men tar gjerne imot tips om flink gynekolog i Oslo!!? - jeg har aldri vært hos gynekolog utenom på ungdomssentere før.

Anonymous poster hash: 87141...d70
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er redd for å gå til gynekolog da jeg er redd for å bli tatt som hypokonder, men tar gjerne imot tips om flink gynekolog i Oslo!!? - jeg har aldri vært hos gynekolog utenom på ungdomssentere før.

Anonymous poster hash: 87141...d70

ta og kontakt din lokale gynekolog. de er profesjonelle og skiller hypokonderi fra et reelt problem.

Endret av pinkytalks
Skrevet

Det er mange gynekologer i byen... Ønsker tips om noen som har god erfaring med et sted..

Og er det noen som har kjent lignende smerter? Ikke veldig kraftige, men ca som et mildt "hold" (som man får når man løper osv, bare ikke i den magedelen)

Anonymous poster hash: da4fa...634
Skrevet

Prøv Majorstua-klinikken, de har gode gynekologer. Du skal ikke være redd for å bli tatt for hypokonder fordi du går til en gynekolog med smerter i underlivet! Kom deg avgårde så kjapt som mulig.

Skrevet

Muskelknute kanskje?, har hatt lignende smerter. ble operert bort og bel bedre. gå til gynekolog.

Anonymous poster hash: 70bcc...b9e
Skrevet

Pilestredet har gode gynekologer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...